وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: نفرتی بین آلمان و هلند وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن معتقد است رقابت بین آلمان و هلند دیگر به مانند گذشته شدید نیست و نفرتی بین دو این کشور وجود ندارد.

دو کشور همسایه پس از جنگ جهانی دوم همواره رابطه های متشنجی در عرصه فوتبال داشتند که مهمترین آن ها در فینال جام جهانی 1974 و نیمه نهایی یورو 1988 بود. با این حال آرین روبن معتقد است نفرت و رقابت شدید بین آلمان و هلند در گذشته های دور بوده است و در حال حاضر تنها لذت پیروزی در یک رابطه خوب بین این دو تیم وجود دارد.

روبن به بیلد می گوید: "این بازی هنوز هم یک بازی بسیار مهم است با این حال نفرت و پرخاشگری گذشته وجود ندارد. رابطه بین آلمان و هلند این روزها خوب است و دیگر برگشتی به روزهای گذشته وجود ندارد. من فکر می کنم با کارهایی که در زمان ونگال در بایرن انجام شد و بازیکنانی مانند مارک فان بومل، رافا فان در فارت و خودم در آلمان همیشه احساس خوبی داشتیم."

روبن سپس به دیدار فردا شب دو تیم اشاره می کند و می گوید: "فشار بر روی تیم ملی آلمان زیاد است. آن ها با توجه به تساوی 4 بر 4 مقابل سوئد برای بازیابی غرور خود برخواهند آمد."

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 20:21

قابل توجه هواداران افراطی تیم ملی المان اون دوره دیگه گذشت بهتره حال و بچسبیم

محسن اشتایگر سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 22:00

منظورت چیه شاهین جان؟

محسن اشتایگر چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 00:34

بچه ها شوک رو دیدین اشکم دراومد بازى بوکاجونیورز باریورپلات شروع شد

شاهین چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 10:10

محسن جان منظور من این بود اون زمانی که المانی و هلندیها از هم نفرت داشتند دیگه گذشته اما متاسفانه بعضی از هوااری افراطی المان تو ایران هنوز این مسئله رو ر قبول ندارن یطوری از المانا طرفداری میکنند که اینگار پدرو مادرشون ژرمنی بودن حالا اگرم نفرت داشتن از هم به من و تو چه ربطی داره ما که المانی نیستیم ما ایرانیم فقط هوادار فوتبالشونیم سیاستم هیچ ربطی به فوتبال نداره

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 01:20

شــــــــاهینآلمانیا اصلا هلندیارو آدم حساب نمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد