وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: بایرن باید ممنون ونگال باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از کسب دهمین پیروزی و حضور 90 دقیقه ای آرین روبن در ترکیب بایرن نشان داد که این مهاجم هلندی از آمادگی کامل برخوردار است و می تواند برای حضور در اردوی تیم ملی هلند به آمستردام برود.

حضور روبن در ترکیب تیم ملی هلند و رویارویی با همبازی های خود در دیدار دوستانه چهارشنبه شب مقابل تیم ملی آلمان می تواند به جذابیت های این بازی اضافه کند.

آرین روبن پس از درگیری هایی که بین لوئیس ونگال و سران باشگاه بایرن بوجود آمده بود به جمع ملی پوشان هلندی اضافه شد او در مورد ونگال مربی تیم ملی هلند و اسبق باشگاه بایرن گفت: "او یکی از مربیان اصلی من است و هنوز از کار کردن با او لذت می برم."

روبن ادامه می دهد: "من فکر می کنم بایرن همچنان باید از کارهایی که ونگال در این تیم انجام داد ممنون باشد. در اینجا او یک کار فوق العاده انجام داد که نباید فراموش شود. او توماس مولر و هولگر بادشتوبر را در بایرن کشف کرد."

دفاع روبن از لوئیس ونگال و درگیری های لفظی که او با کادر مدیریتی باشگاه بایرن ایجاد کرده بود کمی تعجب برانگیز بود. روبن در این مورد می گوید: "این همیشه در رسانه ها بزرگ نمایی می شود. من به همین دلیل در این موضوع دخالت نمی کنم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 09:18

ون گال یک اسطوره هستش...

محسن اشتایگر سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 11:07

بایرن متحول شدنش ومولر چهره شدنشو مدیون ونگال هستن

شاهین سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 13:06

درست میگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد