وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - اینتراخت فرانکفورت؛تقابل دوخط حمله قدرتمندبوندسیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس, سرمربی بایرن مونیخ در ترکیب تیمش برای بازی امروز برابر اینتراخت فرانکفورت از هفته یازدهم بوندسلیگا دو تغییر نسبت به پیروزی 6-1 چهارشنبه شب برابر لیل از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.

اولین تغییر در خط میانی می باشد, جایی که لوئیس گوستاوو می تواند به جای خاوی مارتینز استفاده شود و دومین تعییر آرین روبن که با از دست دادن موقعیت های فراوان برابر لیل به نیمکت منتقل می شود و تونی کروس نیز به ترکیب بازگشته است.

در خط دفاعی, دانته همچنان می تواند با توجه به مصدومیت هولگر بادشتوبر در قلب خط دفاعی به کارش ادامه دهد در حالی که ماریو گومز  پس از جراحی بر روی زانوی خود  در تلاش است تا هر چه زودتر به آمادگی کامل برسد و در نهایت امره کن با توجه به مشکل زانویی که دارد نمی تواند برای این بازی تیمش را همراهی کند.

در سوی دیگر برای اینتراخت فرانکفورت آرمین فه سرمربی این تیم پس از تساوی نا امیدکننده 1-1 برابر گروتر فورث حال چندین بازیکن کلیدی اش را که در جریان تساوی اخیر تیمشان غایب بودند را در اختیار خواهد داشت.

با این اوصاف, اینتراخت فرانکفورت که در رتبه سوم بوندسلیگا قرار گرفته در آستانه این بازی حساس در آلیانس آرنای شهر بایرن مونیخ همچنان با چندین غایب اصلی به مصاف بایرن خواهند رفت. کارلوس زامبرانو به دلیل شکستگی پا, مارتین آمیدیک به دلیل سرماخوردگی و راب فرند به دلیل مصدومیت از غایبان اصلی اینتراخت فرانکفورت در مصاف با بایرن مونیخ هستند. در پایان با وجود عملکرد ضعیف تاکاشی اینویی برابر گروتر فورث ظاهرا همچنان به عنون بال چپ به کارش ادامه خواهد داد.

آیا می دانستید؟

بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های بوندسلیگا تنها چهار گل دریافت کرده ولی تمام آنها در آلیانس آرنا به ثمر رسیده اند.

کلودیو پیزارو چهارمین هت تریک سریع تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را طی 15 دقیقه برابر لیل در بازی چهارشنبه شب از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

بایرن مونیخ تنها و اولین قهرمانی ملی اش را در مسابقات قهرمانی فوتبال آلمان 1932 برابر اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2-0 کسب کرد؛ زمانی که هر دو تیم به فینال این مسابقات آن سال راه یافته بودند.

اینتراخت فرانکفورت همچنین در فینال جام حذفی آلمان در سال 2009 برابر بایرن مونیخ بازی را واگذار کرده, بازی ای که پیزارو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

آرمین فه, سرمربی حال حاضر اینتراخت فرانکفورت، در ماه مارس 2011 پس از باخت 6-0 تیمش هامبورگ، برابر بایرن مونیخ از هامبورگ اخراج شد اما دو ما بعد کارش را در باشگاه اینتراخت فرانکفورت آغاز کرد.

اینتراخت فرانکفورت در این فصل بوندسلیگا 21 گل به ثمر رسانده و از این حیث تنها بایرن مونیخ بیشتر از این تیم گلزنی کرده است.

نظرات 10 + ارسال نظر
mj1989 شنبه 20 آبان 1391 ساعت 13:55

فک میکنم با اینکه تیم خوبین ولی راحت ببریمشون

مهسا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 16:32

هه!!!!
امروز به همه بچه های مدرسه گفتم بازی رو از شبکه سه نگاه کنن!!!!برای اولین بار در تاریخ شبکه سه میخوان بازی بوندسلیگا نشون بدن!!!!

محسن اشتایگر شنبه 20 آبان 1391 ساعت 22:55

سالى یه بار نشون میدن این یه بارم من نتونستم ببینم اه بخشکى شانس

Sebastian Hamed یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 00:13

خط حلمه ای که ندیدم ازشون! همه تو دفاع بودن
10-0-0 بازی میکردن

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 14:07

مهســـــا جون؛فک کنم یادت رفته تا چن سال پیش همش بازیای بایرنو دورتمندو لورکوزنو نشون میدادن!!حتی شالکه و مونیخ 1860 هم نشون میدادن.یادتون باشه بعدازظهرا بازیای بوندسلیگا رو نشون میدادن شبا هم بازیای سری آ.که بعد کم کم بعدازظهرا رو ترجیح دادن بازیای لیگ برتر انگلیسو نشون بدن که اونم درخواست ملت بود.الان خوشبختانه دارن دوباره رو تیم ملی آلمان و تیمای بوندسلیگایی بیشتر متمرکز میشن و بازیاشونو نشون میدن.امیدوارم دوباره بازیای بوندسلیگارو به صورت دائمی نشون بدن.اشتایگــــر؛منم مثه تو بازیو ندیدم داداش.شانسمون عروسیه دوستم بود نشد ببینم.در کل راضی ام از بایرن

Sebastian Hamed یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 21:09

نشون میدادن راست میگه ولی الان چی! فقط بزاری بازی رئال یا بارسلونا رو با نا کجا آباد نشون بدن!!!!!
کل کرج رو گشتم تا لباس بایرنو پیدا کنم آخرم پیدا نکردم! ولی بری بگی لباس بازیکن زیر 5 سال بارسلونا شماره 47 رو میخوام بهت میگه چه سایزی میخوای؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انصافا راست نمیگم؟

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 22:35

dadasH HameD
inO rast gOfti damet garm.hamash baziyaye bi sarO tahe barsa,reaaL,halam beham mikhOre az bazie kilisheie timaye spaniayi ah ah,rasti hamed"boro monirie hatman gir miari.karaj kam miaran. agaram biaran be to nemirese chon zoodtar az to mikharanesh.beri monirie hatman giret miad

محسن اشتایگر دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 10:48

توسارى هم اصلا لباس بایرن گیر نمیاد اما لباس آلمان هست .دم داش فاضلم گرم که لباس آلمانو برام فرستاد

Sebastian Hamed دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 13:06

لباس آلمان هست؛ لباس بایرن نیست تو کل کرج
میدونم طرفدار زیاد داره ولی باور میکنی منیریه رو قبل فینال چمپیونزلیگ زیرو رو کردم!!!! اصلا نبود بخدا راست میگم

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 16:31

داش حامد الان بری منیریه حتی اگه نداشته باشن ک الان بعید میدونم،دارن..میتونی بری بیانه بدی سفارشی واست میارن.من قبلا اینجوری لباس آلمان اون لباس قرمزشو با شماره 13 نوشته شده بالاک خریده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد