وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت ریبری و روبن از هاینکس: هاینکس در بایرن بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از پیروزی پر گل 6 بر 1 در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل، بار دیگر موضع سرمربی فصل آینده بایرن مورد بحث قرار گرفت.

قرارداد یوپ هاینکس در پایان این فصل با باشگاه بایرن به اتمام می رسد و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب سرمربی فصل آینده اتخاذ نشده است. رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن در صحبت هایی به بیلد گفت: "ما عجله ای برای مذاکره با هاینکس نداریم و فرصت کافی برای اینکار همچنان باقی است. مهم این است که بتوانیم کیفیت بازی خود را حفظ کنیم."

در این حین همچنان باواریایی ها از علاقه خود برای حضور پپ گواردیولا در این باشگاه چشم پوشی نمی کنند اما ریبری و روبن دو ستاره بین المللی بایرن با حمایت از هاینکس خواستار تمدید قرارداد با او شدند.

ریبری در این مورد به بیلد می گوید: "کار کردن با هاینکس برای من بسیار مثبت است. من در تمام عمر فوتبالی ام تنها با یک مربی به مشکل خوردم و آن لوئیس ونگال بود. اما هاینکس به خوبی کار می کند و این برای من ایده آل است."

روبن نیز در اظهار نظری مشابه می گوید: "هاینکس وظیفه ی خود را به خوبی انجام می دهد و ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. اگر او هنوز توان لازم برای هدایت تیم را داشته باشد می تواند همچنان با ما بماند زیرا بایرن مربی بهتر از او نمی تواند پیدا کند."

نظرات 6 + ارسال نظر
Mersad شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:35

پارسال یادشون نمیاد؟؟؟؟

مهسا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 16:27

ای!!!!اگه توماس یه اسمی درنیورده بود حتی خیره هم نمیذاشتت...کلا ازش خوشم نمیاد!!!!بماند....

Sebastian Hamed یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 00:10

پارسال تموم شده دیگه نباید فکر کنیم بهش، اگه فکر کنیم امسالم سرمون میاد

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 14:27

ببینید کی داره اظهار نظر میکنه...!!خدایـــــــــا....
روبن خودش اضافیه داره نظرم میده آقای شتَل خان.روبن بره از تیم من خوشحــــال میشماااااااااااا.در مورد هاینکس ام باید ببینیم تا آخر فصل چی میشه.من هم با هاینکس هستم هم با پپ.امــــا هرچی باشه یوپ هاینکس آلمـــانیه ولی پپ اسپانیاییه کثیف.البته پپ کثیف نیستا،مامانش گفته هر روز میبرتش حموم.ههههه.جفتشون خوبن.اما بایرن 100% فصل بعد پپ رو میشونه جای یوپ،چون هیچ حرفی در مورد تمدید با یوپ نمیزنن

Sebastian Hamed یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 16:32

پپ رو بیارن کثافت عوضی کل کاراش تقلید از آلمان بود، من از این آدمای آپ رتیت خوشم نمیاد
یوپ خیلی سر از تر پپ هستش
سجاد داداش اینو باهات مخالف بودم، البته یه مخالفت هم باهات سر موضوع روبن دارم ولی هرچی باشه من چاکر طرفدارای بایرنم

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 19:03

DaDa HameD
man be nazare tO ehteram mizaram,vali age deqat karde bashi be nazare man mibini k manam Goftam yoOp chOn almanie man bishtar bahash mOvafeqam ama az rOben vaqan badam miad.khodet mibini k che mogheiyataeiO gOl nemikOne.man az finale parsal ba chel30 azash badam Omade.dar zemn man khOdam yeki az Onaei hastam k gOftam sabke barsa ya pep COPY shOde az tim mellie almane.FADAt

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد