وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارل هوفنر پس از ۳۰ سال همکاری از بایرن جدا می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌کارل هوفنر معاونت اقتصادی باشگاه بایرن مونیخ که نقش بسزایی در رشد اقتصادی این باشگاه مونیخی دارد در پایان سال میلادی از بایرن جدا می شود.

جدایی هوفنر برای حفظ سلامت و کاستن از حجم فعالیت های روزانه او صورت می گیرد. هوفنر از سال 1982 با باشگاه بایرن همکاری داشت. او به دعوت اولی هوینس و فرانتس بکن باوئر در جمع کادر مدیریت باشگاه قرار گرفت.

او متولد سال 1952 است و جشن 60 سالگی خود را در 28 آگوست با خانواده ی بایرن برگزار کرد. بکن باوئر در ستایش از هوفنر او را نابغه اقتصاد می نامد و باستین شواین اشتایگر به او لقب سلطان مناظره داده است.

کارل هوفنر هرگز در جوانی در رشته فوتبال فعالیتی نداشت او در باشگاه بایرن مسئول امور مالی، سیستم های توزیع بلیط، بخش منابع انسانی، سیستم های فروش و نماینده این باشگاه در پروژه های اجتماعی است و همواره در کنار اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه بازی های بایرن را از نزدیک نظاره گر بود.

این مدیر توانمند در عرصه اقتصاد از سال 2009 عضو کمیته برگزاری مسابقات باشگاهی یوفا و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلمان از سال 2010 نیز بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 14:12

خداییش بره من یکی ناراحت میشم..پیــــر باشگامونه.خدایی یکی از دلایل قرار گرفتن بایرن توو لیست تیمهای مایه دار همین بابا بوده.واسش آرزوی سلامتی میکنم

Sebastian Hamed یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 16:34

تومونیخ اونقدر آدمای با استداد هست که کارل بره یکی بهتر میاد جاش، پس من ترسی ندارم
ولی انصافا دمش گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد