وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: تیم ما در شرایط خوبی به سر می برد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،یوپ هاینکس در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل لیل فرانسه شرایط آمادگی بایرن را مطلوب ارزیابی کرد و سه امتیاز این دیدار را برای مونیخی ها مهم دانست.


چهارشنبه شب در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بایرن در گروه ششم این رقابت ها میزبان لیل فرانسه است دیدار رفت دو تیم در فرانسه با نتیجه 1 بر 0 به سود بایرن به پایان رسید.

یوپ هاینکس سرمربی 67 ساله بایرن پیش از دیدار امشب در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. هاینکس در مورد شرایط تیمی بایرن در این دیدار می گوید:" در فصل گذشته همه از سخت بودن گروه بایرن صحبت می کردند اما در این فصل شرایط برای ما تغییر کرد ولی باید بگویم که در این رقابت ها هرگز شما مقابل یک تیم ضعیف به میدان نمی روید."




او ادامه می دهد:" تیم ما در شرایط خوبی است اما ما باید ستایش های اخیر را فراموش کنیم و با جدیت روی دیدار امشب متمرکز شویم. وقتی بازی روز شنبه را آنالیز کردم گفتم تیم بسیار سبک و با استایل مناسب بازی می کند"

هاینکس صحبت های خود را ادامه می دهد:" ما مقابل تیمی در دیدار امشب قرار می گیریم که ویترینی از بازیکنان با استعداد در اختیار دارد که در مسیر رشد هستند فرانک ریبری بهترین مثال از این نوع بازیکنان است که در این باشگاه رشد کرد آن ها فیزیک مناسب و تکنیک خوبی دارند باید این دیدار را جدی بگیریم."

" بایرن در حال حاضر فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد اما اکنون نوامبر است و تا پایان فصل راه طولانی در پیش داریم پس از شکست در دو فینال فصل گذشته ما در این بخش توجه بیشتری کردیم. نباید هنوز از شرایط راضی باشیم ممکن است جو اطراف تیم بسیار خوب باشد اما هنوز بایرن جامی بدست نیاورده است."

هاینکس در پایان گفت:" پیروزی 1 بر 0 در دور رفت مقابل لیل بسیار ریسکی بود و هر لحظه امکان تساوی در آن دیدار وجود داشت بازی بسیار متشنج بود و بازیکنان لیل کیفیت و تکنیک خود را به خوبی نشان دادند من انتظار بازی مشابه دور رفت را در مونیخ دارم."

نظرات 2 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 18:55 http://www.bayern3.blogsky.com

سه تا دست کمش

Sebastian Hamed چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 20:31

100٪

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد