وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: این برد، روحیه تیمی ما را اثبات می کند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مربی باواریایی ها از برد 0-3 تیمش مقابل هامبورگ به شدت خوشحال بود واعتقاد داشت که تک تک بازیکنان تیمش دراین برد موثر بوده اند.
یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن مونیخ معتقد است که برد 0-3 خارج از خانه تیمش مقابل هامبورگ اثباتی بر روحیه تیمی شاگردانش است.

باستین شواین اشتایگر بایرن را پیش انداخت و توماس مولر و تونی کروس در تکمیل گلهای باواریایی ها کمک کردند.

هاینکس 67 ساله در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« از عملکرد تیمم راضی هستم. تلاش ما برای برد فوق العاده بود. این نشانه دهنده روحیه حاکم بر تیم است. به عنوان مثال فرانک ریبری فوق العاده بود ولی ماریو ماندزوکیچ هم مهره مهمی بود. او عملکرد خوبی داشت و در پرسینگ و دفاع هم کمک می کرد.ما به عنوان یک تیم منسجم به سمت موفقیت پیش خواهیم رفت.»

درپایان این بازی باستین شواین اشتایگر هم با ابراز خوشحالی از بازگشت روحیه به تیمش بعد ازشکست مقابل بایرلورکوزن گفت:« مهم است تا بتوانیم بعد از شکست مقابل لورکوزن پاسخ هایی بیابیم. ما اخیرا در هامبورگ زیاد درخشان نبوده ایم ولی دربازی شنبه شب عزممان کاملا راسخ بود. نیمه اول بازی کاملا فشرده بود. مهم است که پیش بیفتی. طبیعتا ما برای این بازی خیلی پرانگیزه بودیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد