وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - کایزرسلاترن؛ باواراییها خواهان بازگشت به مسیر اصلی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جدال معروف «باوارایی‌ها» با «شیاطین سرخ»‌ در جام حذفی این بار نیز پرهیاهو است زیرا میزبان در پی‌ جبران باخت در بوندسلیگا و بازگشت به مسیر اصلی است.

در ادامه دور دوم این رقابت‌‌ها موسوم به DFB-Pokal ، فردا شب (چهارشنبه) 8 دیدار دیگر انجام می‌شود که بایرن‌مونیخ در «آلیانس‌‌آرنا» پذیرای کایزرسلاترن خواهد شد. این رویارویی که در ظاهر جدال تازه‌ای میان باوارایی‌های میزبان با شیاطین سرخ میهمان است،‌ همانند همیشه با حاشیه و هیاهو همراه است.

از جمله اینکه مونیخی‌ها در تکاپوی جبران باخت خانگی 2 بر یک یکشنبه شب مقابل بایرلورکوزن هستند. آنها که 8 هفته متوالی در بوندسلیگا پیروز شدند و تنها ناکامی‌‌شان همین بازی با لورکوزنی‌ها بود، می‌خواهند با غلبه بر رقیب دیرینه، ضمن صعود به دور بعد این پیکارها، بار دیگر به مسیر اصلی خود  (کسب برد) بازگردند.

در مقابل «لاترنی‌ها»‌ هدفی مشابه میزبان نامی و پرافتخار خویش داشته و برد با هر نتیجه‌ای را جست‌وجو می‌کنند. بازیکنان این تیم دسته دومی می‌کوشند با شکست مردان هاینکس، در سالروز تولد 50 سالگی اشتفان کونتس،‌ مهاجم اسبق تیم ملی آلمان و لاترن و مدیر کنونی باشگاه کادوی تولد پیشکش وی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد