وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: آقای ماگات، عامل قعرنشینی وولفسبورگ تویی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس باشگاه بایرن مونیخ از مسئول فنی کنونی وولفسبورگ بخاطر نحوه مربیگری‌اش انتقاد کرد و این مربی را عامل قعرنشینی «گرگ‌ها» معرفی کرد.

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، «اولی هوینس»‌ در آستانه بازی سه‌شنبه شب باوارایی‌ها در خانه لیل فرانسه از لیگ قهرمانان اروپا، فلیکس ماگات را به باد انتقاد گرفت و روش کاری‌اش را اشتباه خواند.

هوینس گفت: وقتی بازیکنان در زمین کم می‌دوند، آن‌ها یا در تمرینات خراب شده‌اند یا اینکه علیه مربی جبهه گرفته‌اند. وقتی که تو با کسب 2 عنوان قهرمانی پیاپی کاری می‌کنی که 80 درصد بازیکنان علیه خودت موضع بگیرند، محال است بتوانی موفق شوی.

نفر اول باشگاه مونیخی با این اظهارات از مربی سابقش که در سال‌های 2004 تا 2007 هدایت بایرن را برعهده داشت، به انتقاد پرداخت.

این مقام افزود: اگر وولفسبورگ با نفراتی که دارد، نتیجه نمی‌گیرد و قعرنشین است، دلیل عمده‌اش بخاطر همین موضوع است.

مربی 58 ساله کنونی «گرگ‌ها» (وولفسبورگ) در فصل 2005-2004 و 2006-2005 موفق شد دو مقام قهرمانی پیاپی را برای بایرن کسب کند؛ اما در ژانویه سال 2007 به علت عدم نتیجه‌گیری مطلوب و نارضایتی بازیکنان از نحوه عملکردش از کار برکنار شد.

بایرن اکنون پس از گذشت 8 هفته از فصل 2013-2012 بوندسلیگا با 24 امتیاز صدرنشین است. در حالی‌که وولفسبورگ با 5 امتیاز در قعر جدول یعنی رده هجدهم حاضر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 17:26

اقای هوینس شما تیم خودتو بچسب لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد