وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: با شکست لیل به روند پیروزی های خود ادامه می دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام کاپیتان بایرن و تیم ملی آلمان معتقد است که توقف بایرن برای سایر تیم ها بسیار دشوار است. 

فیلیپ لام کاپیتان بایرن و تیم ملی معتقد است که اگر بایرنی ها به این سبک بازی ادامه دهند برای دیگر تیم ها بسیار دشوار خواهد بود که بتوانند آن ها را متوقف کنند و می توانند به رکورد خود در پیروزی های متوالی بهبود ببخشند.

باواریایی ها موفق شدند شنبه شب هشتمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند و لام باور دارد که برای تیم ها بسیار سخت خواهد بود که بتوانند مقابل بازیکنانی مانند ماندزوکیچ و ریبری در خط حمله بایرن مقاومت کنند.  

لام در گفتگویی که با سایت رسمی بوندسلیگا داشت می گوید: "ماندزوکیچ در خط آتش بایرن از آن دست بازیکنانی است که برای بایرن به سختی تلاش می کند. تنها نگرانی من برای انتقال بازی از دفاع به حمله است که آن هم در بازی مقابل دوسلدورف به خوبی انجام شد."

لام ادامه می دهد: "فرانک ریبری به خوبی در بخش حمله برای مهاجمان موقعیت ایجاد می کند و پس از لو رفتن توپ برای کمک به دفاع تیمی به عقب نیز باز میگردد. با این سبک بازی و اگر بتوانیم این نگرش را در تیم حفظ کنیم برای سایر تیم ها بسیار دشوار خواهد بود که بتوانند بایرن را متوقف کنند."

در پایان لام از دیدار لیگ قهرمانان مقابل لیل می گوید: "ما در شرایط خوبی هستیم و به ثبات تیمی رسیده ایم ما می خواهیم پیروزی های خود را در لیگ قهرمانان با دیدار مقابل لیل ادامه دهیم." 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 17:23

ایشاءلله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد