وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: آمادگی ژرمن‌ها نیازمند اتحاد فدراسیون و اتحادیه فوتبال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر ورزشی تیم بایرن مونیخ ۶ روز پس از تساوی بحث‌برانگیز ۴ بر ۴ آلمان با سوئد خواهان اتحاد فدراسیون و اتحادیه فوتبال کشورش شد.

به نقل از شبکه اسکای، ماتیاس سامر در گفت‌وگویی در این مورد اظهار داشت:‌ ما نیاز به تیم ملی قدرتمندی داریم. چنین تیمی مایه افتخار بوندسلیگا و باشگاه‌ها است و برای لیگ و باشگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فدراسیون و اتحادیه باید با اتحاد و علاقه فراوان تلاش کنند گام‌های مشترک برداشته که تیم ملی در مسیری کاملا صحیح قدم بردارد.

این اظهارات در حالی از زبان مدیر 45 ساله باوارایی‌ها بیان شد که پس از بازی مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل برابر سوئد، برخی مقام‌‌های دو سازمان متولی فوتبال ژرمن‌ها علیه یکدیگر در ارتباط با نتیجه عجیب حاصل شده انتقاد کردند.

سامر که خود تا ابتدای تابستان سال جاری مدیر فنی فدراسیون آلمان بود، گفت: سازمان‌های یادشده باید از «یواخیم لو»، سرمربی تیم ملی و شاگردانش، حمایت کامل کرده تا «مانشافت» (تیم آلمان) اشکالات خود را تا جام جهانی 2014 برطرف کند و بعنوان جدی‌ترین مدعی کسب مقام نخست، قدم در پیکارهای برزیل بگذارد.

تیم آلمان سه‌شنبه شب گذشته در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه المپیک برلین تا دقیقه 60 با ارائه بازی بسیار زیبا و تماشایی، 4 بر صفر از میهمان خود جلو بود، اما در 30 دقیقه پایانی در کار دفاعی بسیار پراشتباه ظاهر شد بطوری‌که 4 گل دریافت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد