وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتباهاتی که لو باید از آن درس بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل سوئد در شوک بود و نمی توانست یا شاید نخواست چیزی بگوید. حتی حامیان او در تیم ملی نیز بیش از حد ناامید و خشمگین بودند.

با این حال یکی از خبرنگاران از درماندگی لو در کناره زمین سوالی کرد. آقای سرمربی در پاسخ به او از غیرمنتظره بودن این نتیجه اذعان کرد و گفت: "در دقایق پایانی همه چیز از کنترل خارج شد و این درست نیست. هنگامی که بازی به چنین فضایی کشیده می شود بسیار دشوار است که بتوانی از خارج از زمین روی تیم تاثیرگذار باشی."   
لو در این دیدار عملکرد بسیار بدی داشت. او در کنفرانس مطبوعاتی با چهره ای به مراتب بهت زده تر از دیدار نیمه نهایی مقابل ایتالیا ظاهر شد. پس از پیروزی 6 بر 1 مقابل ایرلند و برتری 4 بر 0 تا دقیقه 60 مقابل سوئد تنها تفکری که بر لو حاکم بود تکرار پیروزی پر گل دیگر و اثبات تیم به عنوان ارائه دهنده فوتبال نوین بود.

اما این یک واقعیت است بود آلمان در دفاع کاملا متزلزل است.

اما اشتباه یوگی لو در این بازی چه بود؟ او دو تعویض در تیم انجام داد. توماس مولر را از زمین بیرون کشید و به ماریو گوتزه بازی داد. این تعویض زمانی انجام شد که نتیجه بازی 4 بر 2 بود اما ورود لوکاس پودولسکی به جای مارکو رویس آن هم زمانی که بازی 4 بر 3 شده است چه توجیهی داشت. تنها پاسخی که می توان ارائه کرد این است که آقای سرمربی همچنان بدنبال گل های بیشتر بود. در حالیکه ورود هایکو وسترمان با تجربه می توانست به راحتی ریتم بازی سوئد را از بین ببرد. اما لو همچنان روی نیمکت ناامیدانه بدنبال گل های بیشتر بود.

یوگی لو پس از بازی گفت: "باید از این دیدار درس های بزرگی بگیریم." جمله ی لو بیش از آنکه خطاب به بازیکنان باشد بیشتر خود او را هدف قرار می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر جمعه 28 مهر 1391 ساعت 00:16

ثابت شد که لو کم تجربه است اون نمیدونست که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینى نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد