وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

همدردی توپچی ها با هواداران تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تساوی عجیب تیم ملی آلمان مقابل سوئد آن هم پس از برتری با 4 گل در دقیقه 60 به طور خیره کننده ای فوتبال دوستان را به یاد توپچی های لندنی می اندازد و شاید هواداران آرسنال بهترین همدرد برای دوست داران فوتبال آلمان باشند.

تساوی عجیب 4 بر 4 دو تیم ملی آلمان و سوئد یادآورد فوریه  2011 و لیگ برتر جزیره، بازی آرسنال و نیوکاسل؛ توپچی ها با 4 گل از حریف پیش بودند ولی با شروع نیمه دوم شرایط دگرگون شد راه راه پوشان نیوکاسلی توانستند هر 4 گل عقب افتادگی را جبران کرده و امتیازات را با آرسنال تقسیم کنند. اما شباهت های آلمان و آرسنال به نتیجه همین بازی خلاصه نمی شود.

شاگردان یواخیم لو در تیم ملی آلمان و بازیکنان آرسن ونگر فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند زیبا بازی می کنند توپ را بسیار روان به گردش در می آورند و کاملا سازمان یافته در میدان حاضر می شوند اما آن ها در بازی های بزرگ شکست می خورند و حذف می شوند. هر دو تیم با عشق به فوتبال نگاه می کنند و تشنه ی اوج گیری دوباره هستند و تا یک قدمی طلا هم پیش می روند اما نمی توانند چیزی فراتر از نقره بدست آورند.
نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2009 آرسنال مقابل منچستر یونایتد و نیمه نهایی 2012 آلمان مقابل ایتالیا هر دو از رسیدن به فینال جا ماندند در صورتیکه بازی شاداب تری را ارائه داده بودند. برای اینکه شباهت های دو تیم را بپذیرید به دلایل بیشتری نیاز دارید؟ تیم ملی آلمان این را برای شما آسان تر کرده است ژرمن ها لوکاس پودولسکی و پرمرتساکر دو بازیکن خود را نیز در اختیار آرسنال قرار دادند تا این اشتراکات بیش از پیش نمایان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد