وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آدلر به تیم ملی آلمان باز می گردد؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان شماره یک بایرن و تیم ملی آلمان به عنوان ضعیف ترین بازیکن تیم ملی در دیدار شب گذشته مقابل سوئد انتخاب شد. او به همراه هولگر بادشتوبر بدترین عملکرد خود در دیدارهای ملی را مقابل سوئد به نمایش گذاشتند.

مطابق نمرات مجله کیکر مانویل نویر و هولگر بادشتوبر با دریافت نمرات 6 و 5 بدترین بازیکنان تیم ملی آلمان در دیدار شب گذشته بودند. جا گیری ها اشتباه بداشبوبر و پر کردن آفساید در دو گل سوئدی ها نقش داشت. مانوئل نویر نیز دیشب مانند همیشه نبود او درون دروازه متزلزل ظاهر شد و شاید استرس او بود که کاملا خط دفاع ژرمنها را از هم گسیخته نشان می داد.

نویر در گل دوم سوئد کاملا مبتدیانه عکس العمل نشان داد و در واقع توپ را به درون دروازه هدایت کرد. در یکی از خروج های خود نیز اشتباه کرد و خوش شانس بود که مهاجم سوئد دروازه خالی را باز نکرد. درخشش این روزهای رنه آدلر درون دروازه هامبورگ و عدم تمرکز نویر در دیدار امشب شاید یوگی لو را برای دعوت دوباره از آدلر قانع کرده باشد.  

رنه آدلر پیش از این دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان بود که به دلیل مصدومیت جام جهانی 2010 را از دست داد و نویر جایگزین او درون دروازه تیم ملی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد