وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازتاب وسیع تساوی آلمان مقابل سوئد در روزنامه های اروپایی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تساوی 4 بر 4 تیم ملی آلمان مقابل سوئد آن هم در شرایطی که تا دقیقه 60 با نتیجه 4 بر 0 از حریف پیش بود مطبوعات قاره ی سبز را شگفت زده کرد.

 

سوئد:  

اکسپرسن: "در برلین برای تیم ملی سوئد معجزه رخ داد و برای چنین بازگشتی باید به تمام بازیکنان جایزه نوبل اعطا شود. پس از نتیجه تحقیر آمیز در نیمه نخست همه ما از کسب چنین نتیجه ای در انتهای بازی ناامید بودیم و آن یک رویای دست نیافتنی بود."

داگنس نیتر: "بزرگترین دیدار ورزشی در تاریخچه ی ورزش سوئد به ثبت رسید. آلمان با اشتباهات بازیکنان سوئد 4 بر 0 پیش افتاد اما اینبار سوئد بود که توانست به خوبی از اشتباهات آلمانی ها استفاده کند و به بازی برگردد."

 

انگلستان:

دیلی میرور: "آلمانی ها با رولت سوئدی خفه شدند. یکی از بزرگترین بازگشت های تاریخ فوتبال جهان در برلین رخ داد. هنگامی که 4 بر 0 از آلمان شکست خورده باشی و در نهایت 4 بر 4 به تساوی برسی."

ایندیپندنت: "پس از پیروزی پر گل 6 بر 1 مقابل ایرلند آلمان ها در حالیکه با حمایت 72 هزار تماشاگر خود 4 بر 0 از حریف پیش بودند و در شب به یاد ماندنی کلوزه که موفق شد با زدن دو گل به یک قدمی گرد مولر برسد بازی را به تساوی کشیده شد."

 

اسپانیا:

ال پایس: "فرانسه در دقیقه 94 با اسپانیا مساوی کرد؛ سوئد آلمان را متوقف کرد."
مارکا:" از 4 بر 0 به 4 بر 4 این باورنکردنی است. یکی از شگفت انگیز ترین بازگشت های دهه های اخیر در برلین اتفاق افتاد."

 

ایتالیا

گاتزتا دلو اسپورت: "30 دقیقه ی کابوس بار برای آلمان ها، پس از بازگشت تاریخی سوئد آنگلا مرکل تنها می توانست لبخند بزند. ابراهیموویچ به تنهایی یک تیم بود."

توتو اسپورت: "این نتیجه واقعی است!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد