وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان ۴ - ۴ سوئد؛ فقدان روحیه آلمانی حلقه گم شده تیم ملی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دیدار چهارم ژرمنها در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا مقابل تیم ملی سوئد برگزار شد. این دیدار تحت الشعاع حضور صدراعظم آلمان در المپیا اشتادیون و اهدای نشان جوانمردی به میرو کلوزه در ابتدای بازی قرار گرفت.

تیم ملی آلمان نسبت به دیدار گذشته مقابل تیم ملی ایرلند با دو تغییر وارد زمین شد. بازگشت فیلیپ لام کاپیتان آلمان ها و حضور تونی کروس به جای سامی خدیرا که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده بود. نیمه نخست را ژرمنها عالی شروع کردند. پاسکاری های بسیار زیاد و حرکات ترکیبی از سوی بازیکنان تکنیکی تیم ملی آلمان خیلی زود آن ها را به گل نخست رساند. میرو کلوزه در دقیقه 8 اولین گل ژرمن ها را به ثمر رساند.

تنها 7 دقیقه پس از گل اول باز هم میرو کلوزه موفق شد دومین گل خود و آلمان را به ثمر رساند حرکات ترکیبی و یک و دو های آلمانی ها در میان تعداد پر شمار مدافعان حریف پایه ساز گل دوم بود. اما این پایان گل های آلمان در نیمه نخست نبود آن ها با گلزنی مرتساکر با نتیجه سه بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم با دو تغییر از سوی مربی سوئد آغاز شد. سوئدی ها بازی را با انگیزه تر آغاز کرده بود اما در یک غافلگیری اسیر ضدحمله سریع آلمان ها شده و چهارمین گل را توسط مسوت اوزیل دریافت کردند تا ژرمن ها بدنبال تکرار پیروزی مقابل ایرلند باشند. اما اشتباهات و تزلزل خط دفاعی آلمان این فرصت را به زلاتان ابراهیموویچ داد تا از اشتباه بادشتوبر در جاگیری و پر کردن آفساید استفاده کند و گل روحیه بخش سوئد را به ثمر رساند.

شب عجیب برلین شاهد کلکسیونی از اشتباهات در خط دفاع تیم ملی بود که مانویل نویر در نهایت با شاهکار خود موجب شد سوئدی ها از زاویه کاملا بسته دومین گل را به ثمر رسانده و اختلاف را به دو گل برسانند. با این دو گل سوئد به بازی برگشت و آلمان که تا آن لحظه حاکم مطلق زمین بود برای پایان بازی لحظه شماری می کرد. عدم وجود یک رهبر مقتدر در تیم که به خوبی روی بازیکنان تاثیر گذار باشد و بتواند در چنین شرایطی تیم را جمع کند کاملا حس می شد.

استرس و اشتباهات بچه گانه در ترکیب دفاعی خصوصا لغزش های عجیب بادشتوبر در مهار تنها مهاجم خطرناک سوئد زلاتان ابراهیموویچ موجب شد آلمان ها با دریافت گل سوم اعتماد به نفس لازم برای ادامه بازی از دست بدهند تا در نهایت در دقیقه 90 تیر خلاص نیز بر پیکر لرزان شاگردان لو شلیک شود تا در شبی عجیب و باورنکردنی سوئد یک بازگشت رویایی را در برلین جشن بگیرد.

کاری که همواره در تخصص آلمان ها بود و با جنگندگی و روحیه ی بالا به بازی بازمی گشتند را سوئد انجام داد. اما آلمان لو با تمامی زیبایی ها و ارائه فوتبال شناور و نوین این روحیه آلمانی را گم کرده چیزی که شاید تمامی منتقدان لو از آن به عنوان تنها حلقه ی گمشده تیم ملی برای فتح جام های قهرمانی در تورنمنت های بزرگ یاد می کنند.

نظرات 19 + ارسال نظر
محسن اشتایگر چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 05:34

خیلى ممنون امیرحسین جان دقیقا آلمان همینو کم داره چی شد اون آلمان قدیم

mahsa چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 05:37

دیشب تانتیجه نیمه اول رو دیدم خیالم راحت شد!!!!اما الان....
واقعا نمیدونم چی بگم...!!!

ebi... چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 06:00

Gole 4rom ke soed zad ashkam dar oumad
chera bayad injouri mishod?

فاضل چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:05

بهتر از اینه که اینجا ۴تا۴تا بزنه !همه بگن به به چه چه ولی بره جام جهانی و بازم غافلگیر شه! آلمان از نظر هجومی فوق العاده بود خداییش!

محمد_13 چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:45

حرف های هوینس زیاد بی ربط نبود. واقعاً برای یوگی متاسفم. مثل اینکه بعضی موقع ها آدم باید به صورت چکشی با بازیکنان برخورد کنه. تعریف و تمجید بیش از حد باعث این غرور بی جا شده...

محمد_13 چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:46

بادشتوبر هم دیشب مثل گونی سیب زمینی...

فاضل چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:55

متاسفانه با این دفاع به جایی نخواهیم رسید ۳بازیکن از ۴بازیکن خط دفاع بایرنی بودن! بدبختانه بایرنم با این بازیکنا به جایی نخواهد رسید!

علی چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 07:55

باورم نمیشه هنوزم باورم نمیشه آخه مگه میشه باید هرچه سریع تر فکری به حال دفاع کرد

mojitable چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 09:29

با احترام به همه عزیزان و نظراتشون- بعداز 6 سال با یوگی هنوز دفاع چپ نداریم نمیخوام از یوگی دفاع کنم ولی در این پست فاقد بازیکن مطمئن هستیم (مجبور به استفاده از لام هستیم)
هنوزم اعتقاد دارم نباید از بازیکنای با اصلیت غیر آلمانی استفاده کنیم(ضمنا هر وقت مولر رو تعویض کرده دهنمون سرویس شده)

sajjad چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:34

سلام بچه ها، من 21ساله طرفدار آلمان و بایرنم تا حالا همچین اتفاقی رو واسه هیچ تیمی ندیدم، استفاده از بازیکن غیر آلمانی مثه بواتنگ که تو زمین قدم میزنه وحتی حاضر نیست لبهای کثیفشو موقع پخش سرود ملی آلمان تکون بده،همچنین بدشتوبر بی خاصیت باعث این تساوی بدتر از شکست شد...! خدایا این بدشتوبر رو به درک واصل کن...

Legend_Hamed چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:35

یکی این لینک پایینو بخونه!
فقط میخوام بدونم سایته ورزش3 کپی رایتو رعایت نکرده یا این سایت!
لطفا جوابتونو ایمیل کنین برام

http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=990213&title=%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86_4_-_%D8%B3%D9%88%D8%A6%D8%AF_4:_%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1_%D9%85%D9%8A%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%8A%D8%AF%D8%9F

این لینک رو هم یه سری بزن

http://www.goal.com/iran/match/92452/%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-vs-%D8%B3%D9%88%D8%A6%D8%AF/report

نعیم چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:45

بازی نکته مثبتش این بود که در کار تهاجمی عالی بودیم و خوب تونستیم گل بزنیم.
ولی آخه این قدر انتقاد شد ولی کو گوش شنوا. یوگی داره فقط تعریف بشنوه.
اون از بازی ایتالیا اینم از این بازی
کی یوگی میخواد قبول کنه تیم نیاز به تغییرات داره خدا میدونه

مونیخ چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:03

اینو شک نکنید که ما به هیچا نمیرسیم
فقط و فقط به خاطر اینکه ما تو زمین رهبر نداریم
فقط ما باید به امید سوم یا چهارمی باشیم
این ی واقعیت
حالا هر جور که دوست دارید فکر کنید
بردن و نباختن در لحضات حساس مهمه
نه 6 تا زدن به ایرلند

فاضل چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:09

شماها که فقط بلدین انتقاد کنین بینم مگه یوگی بکن بائرو یا سامرو داره که دعوتش نکرده؟؟ بهترین مدافعان آلمان همینا هستن ! اینقد آلمانی و غیر آلمانی نکنین، بهترین بازیکن آلمان الان اوزیل هستش

sajjad چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:30

فاضل خان به نظر منم اوزیل یکی از بهترین های دنیاست بحث سر بواتنگ هست نه اوزیل؟ در ضمن بهترین دفاعهای آلمان اینا هستن:لام،اشملزر،هوملس،مرتساکر، من اگه مربی آلمان بودم تیمو 10نفره میفرستادم زمین ولی بدشتوبر رو نمیزاشتم...!

فاضل چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 12:46

سجاد خان هاملس مصدومه! گل اول مقصرش مولر بود! گل دوم هم بدشتوبر! گل سوم بواتنگ!گل چهارم مرتساکر! در ضمن باخت مقابل ایتالیا هم مقصر اصلی گل اول هوملس بود! در کل بجز لام ،آلمان فاقد دفاع های بین المللی هستش! و وقتی یوگی تیمو سراسر هجومی میبنده بیشتر ضعف دفاعمون به چشم میاد!

sajjad چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 13:17

فاضل جان میدونم هوملس مصدومه هوودس که سالمه، در ضمن مولر که پاس گل نداده مثه همه هافبکها یه توپ لو داده اونم وسط زمین به نظرت دفاع باید هر توپی که هافبک لو داد رو اجازه گل شدنش بده؟ در ضمن نویر هم کم مقصر نبود یادش بخیر اولی کاهن بزرگ، اگه موقع کاهن وبالاک این همه ستاره داشتیم چی میشد؟البته اینم بگم آلمان همیشه بدشانس بوده وهست...؟

lalambaz چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 18:51

در اینکه بد اشتوبر خیلی ضعیفه بحثی نیست،اما عذر میخوام نقش مربی این وسط چیه؟لو مربیه خوبیه میتونه در بهترین لیگها مربی گری کنه اما بهیچ وجه بدرد تیم ملی آلمان نمیخوره

b چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 18:54

دوستان تسلیت.....اونقدر شوکه م که نمیدونم چی بگم.واقعا عجیبه.همچین چیزی تا حالا ندیده بودم.با اینکه یوگی رو خیلی دوست دارم اما فکر میکنم روزگارش تو تیم ملی سر اومده و بهتره خیلی سنگین کنار بره.اما کی بیاد؟این موضوع خیلی مهمه.....دارم خل میشم به خدا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد