وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس امید اول ژرمن ها برای گلزنی


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس تاکنون سه گل برای تیم ملی آلمان در مرحله انتخابی جام جهانی به ثمر رسانده است

مارکو رویس ستاره 23 ساله تیم ملی آلمان امید اول ژرمن ها برای گلزنی در دیدار امشب تیم ملی آلمان مقابل سوئد است. شوت های فوق العاده او می تواند دروازه سوئد را باز کند.

 مارکو رویس در دیدار جمعه شب مقابل ایرلند عملکرد خوبی داشت و در نیمه اول با به ثمر رساندن دو گل توانست تا حدود بسیاری ادامه بازی را برای تیم ملی کشورش ساده تر کند. او به بیلد می گوید:" زمانی که تصمیم به شوت زنی می گیرم تنها به توپ نگاه می کنم شما می توانید به سمت دروازه ضربه نزنید ولی اگر تصمیم قطعی برای شوت گرفتید دیگر تنها باید بر روی توپ و ضربه ای که می خواهید بزنید تمرکز داشته باشید."

دروازه بان سوئد آندریاس ایساکسون یکی از با تجربه های سوئد است و به نظر رویس برای گشودن دروازه ی او نیاز به تمرکز بیشتری داشته باشد. اما رویس در مورد چگونگی ضربه های خود می گوید:" این به طور غریزی است و من اصلا بدنبال این نیستم که در مورد آن برنامه ریزی کنم."

رویس تاکنون سه گل برای تیم ملی آلمان در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2014 به ثمر رسانده و از حیث تنها مسوت اوزیل با چهار گل از او جلو تر است.

رویس در تمرینات به شدت تلاش می کند تا روند پیشرفت خود را ادامه دهد او می گوید:" تقریبا هر روز کار می کنم تا تکنیک ضربه هایم را بهتر کنم برای بهتر شدن هیچ محدودیتی وجود ندارد." شوت های فوق العاده رویس تهدید جدی برای سوئدی ها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد