وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - سوئد؛ میزبان در اندیشه پیروزی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم ملی فوتبال آلمان امشب در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف سوئد خواهد رفت.  

آلمان دو تغییر نسبت به تیمی خواهد داشت که ایرلند را شش بر یک در دوبلین شکست داد. خبر خوب برای یواخیم لو این است که کاپیتان فیلیپ لام از محرومیت برمی‌گردد و می‌تواند در سمت راست خط دفاعی به‌جای جروم بواتنگ بازی کند. مارسل اشلمزر هم در سمت چپ خط دفاعی قرار می‌گیرد.

در هر حال سامی خدیرا، هافبک تیم در بین دو نیمه بازی با ایرلند به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا تعویض شد و هرچند لو به‌سرعت گفت مصدومیت ستاره رئال مادرید جدی نیست اما احتمالا جای او را به تونی کروس خواهد داد که مقابل ایرلند دو گل زد.

تیم تغییر دیگری نخواهد داشت. میروسلاو کلوزه، توماس مولر، مسوت اوزیل و مارکو رویس هم همچنان بازیکنان تهاجمی خواهند بود. آلمان به دنبال چهاردهمین پیروزی پیاپی در مسابقات مقدماتی است.

اما سوئد بازیکنان خود را کامل در اختیار دارد اما ممکن است تغییراتی در ترکیب تیمی ببینیم که به‌سختی جزایر فارو را برد.

الکساندر کاچانیکلیچ، بال فولام جای کریستین ویلهلمسون را مقابل جزایر فارو گرفت و گل تساوی را سه دقیقه پس از ورود به میدان زد. او امیدوار است که جای این بازیکن کهنه‌کار را بگیرد. مارکوس برگ یا یوهان الماندر هم ممکن است در خط حمله قرار بگیرند.
•آلمان سوئد را در نیمه‌نهایی یورو 1992 برد که در خاک سوئد برگزار می‌شد. آلمانی‌ها البته فینال را به دانمارک باختند.

 •این مسابقه دقیقا یک روز پیش از سالگرد تنها شکست آلمان در دیدارهای مقدماتی تحت هدایت یواخیم لو انجام می‌شود. آلمان پنج سال پیش در آلیانس آرنا مقابل جمهوری چک سه بر صفر شکست خورد.

•تونی کروس دو گل در نیمه دوم بازی مقابل ایرلند در روز جمعه زد. او پیش از این در 33 بازی ملی قبلی‌اش تنها 2 گل زده بود!

•سوئد آلمان را 13 بار برده. تنها انگلیس و ایتالیا مقابل آلمان موفق‌تر از سوئد بوده‌اند.

•سوئدی‌ها در نیمه‌نهایی جام «چهار ملت» در سال 1998 آلمان را در ورزشگاه المپیا در ضربات پنالتی شکست دادند. رودی فولر و لوتار ماتئوس دو پنالتی مهم را از دست دادند.

•آندریاس ایساکسون صدمین بازی ملی خود را در روز جمعه جشن گرفت. این دروازه‌بان سابق پی‌اس‌و اولین بازی ملی‌اش را در مارس 2002 مقابل سوئیس انجام داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد