وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امشب نشان جوانمردی فدراسیون فوتبال آلمان به کلوزه اعطا خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میروسلاو کلوزه بدلیل انجام بازی جوانمردانه در دیدار لاتزیو و ناپولی در سری آ جایزه بازی جوانمردانه را در مراسمی پیش از دیدار امشب تیم های ملی آلمان و سوئد دریافت خواهد کرد.

میروسلاو کلوزه نشان بازی جوانمردانه را از ولفگانگ نیرس باخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان و هلموت سندروک دبیر فدراسیون دریافت خواهد کرد. مهاجم 34 ساله آلمان ها در دیدار اواخر سپتامبر مقابل ناپولی در حالی که نتیجه بازی 0 بر0 مساوی بود به خطای هند خود اعتراف کرد و گلی را که داور پذیرفته بود با اقدام کلوزه مردود اعلام شد.

این حرکت کلوزه بازتاب وسیعی در جامعه فوتبالی جهان داشت و حتی سپ بلاتر به تحسین از حرکت کلوزه گفت: "براوو کلوزه! این نشان می دهد که شما می توانید علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی باشید بتوانید یک الگوی جوانمردی نیز محسوب شوید." 
کلوزه این حرکت را کاملا طبیعی عنوان کرد و گفت: "می دانم که بسیاری از بینندگان ما نسل جوان هستند و ما برای آن ها به عنوان یک الگو محسوب می شویم. ما باید در نقش یک الگو باید قوانین بازی منصفانه را رعایت کنیم حتی اگر موجب شکست تیم شود."

پیش از این میشائیل بوسکنس مربی گروتر فورث، مهاجم سنت پائولی مارکوس ایبرس و کلاوس هافنر گوینده باشگاه ماینتس افتخار کسب نشان جوانمردی از فدراسیون فوتبال آلمان داشتند.

اعطای این نشان از دوازده سال پیش توسط فدراسیون فوتبال آلمان آغاز شد. کلوزه در سال 2005 زمانی که در وردربرمن بود نیز بدلیل بازی جوانمردانه جایزه ی ویژه ای دریافت کرده بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
Allianz_Arena سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 15:21

بچه ام جوانمرده......من بهت افتخار میکنم........تو باعث سربلندی تیم هستی........

false سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 23:03

قابل توجه بارسلونا که آخر نامردان و تو بازی با اینتر اونکارا رو کردند و مخصوصا بوسکتس که خیلی بدم می یاد از فیلمایی که بازی می کنه مرسی کلوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد