وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترافیک در خط دفاعی بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی 67 ساله باشگاه بایرن پس از آنکه در خط هافبک و حمله خود با ترافیک بازیکن مواجه شد از سیستم چرخشی استفاده کرد ولی بدلیل مصدومیت در بخش تدافعی ترکیب دفاعی بایرن دچار تغییرات زیادی نشد.

در چند هفته نخست بوندسلیگا خط دفاع بایرن با حضور لام، دانته، بواتنگ و بادشتوبر دست نخورده باقی ماند اما بازگشت بازیکنان مصدوم از جمله آلابا که یکی از بازیکنان مورد علاقه هاینکس و ثابت بایرن است می تواند این ترکیب را با تغییراتی همراه کند.

حضور آلابا به عنوان مدافع چپ، بادشتوبر را از ترکیب خارج می کند. این در حالی است که مدافع ملی پوش بایرن پست تخصصی خود را دفاع مرکزی می داند و می گوید: "من به عنوان یک مدافع مرکزی در ترکیب بایرن قرار گرفته ام و با بازگشت به این پست می توانم کمک بهتری برای تیم باشم." بادشتوبر در تیم ملی نیز در پست مدافع مرکزی انجام وظیفه می کند و عملکرد خوبی نیز داشته است.

اما شرایط برای بواتنگ کمی متفاوت است. او در تیم ملی به عنوان یک مدافع راست دعوت می شود و جانشین فیلیپ لام است. در بایرن نیز با حضور لام در سمت راست دفاعی جایی برای بواتنگ وجود ندارد و جروم باید برای حضور در ترکیب با مدافع تازه به خدمت گرفته بایرن دانته مبارزه کند.

در این جمع باید فن بوتین و رافینیا را نیز اضافه کرد که با بهبود مصدومیت می توانند در صورت اتخاذ تصمیمی مشابه با خطوط دیگر به سیستم چرخشی بایرن در خط دفاعی اضافه شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 19:01

با این وضعیت خدا به خیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد