وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مرتساکر: سوئد تنها به زلاتان ختم نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مرتساکر مدافع ملی پوش باشگاه آرسنال در گفتگویی جالب با شبکه تلویزیونی اسپورت وان از کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی آلمان ابراز خوشحالی کرد.

مرتساکر در مورد شرایط تیم ملی آلمان گفت: "ما یک تیم خوب در اختیار داریم که وابسته به یک یا دو بازیکن نیست. تیم ملی مدت زیادی است که به بازی های انفرادی وابسته نیست. این بسیار خوب است. وقتی در تیم گلی به ثمر می رسد هر بازیکن احساس می کند که در به ثمر رسیدن گل سهیم بوده است."

او ادامه می دهد: "کسانی که تازه به تیم دعوت می شوند کیفیت لازم برای قرار گرفتن در ترکیب را دارند و می توانند به جای نفرات اصلی در تیم اضافه شوند و این فوق العاده است."  

پس از پیروزی 6 بر 1 مقابل ایرلند مدافع آرسنال معتقد است که تیم در مسیر صحیح قرار گرفته و اینگونه ادامه می دهد: "ما نه امتیاز از سه بازی بدست آوردیم و این یک عملکرد بسیار خوب برای ما بود. موقعیت بسیار خوبی برای صعود داریم و به نقاط قوت خود بازگشته ایم و این برای جشن پیروزی بسیار مهم است."

مرتساکر در پایان در مورد بازی امشب مقابل سوئد هشدار می دهد و می گوید: "ما نقاط قوت آن ها، خصوصا زلاتان که یکی از بهترین مهاجمان دنیا است آگاه هستیم. اما سوئد تنها به زلاتان ختم نمی شود آن ها در خط هافبک بازیکنان خوبی دارند که می تواند برای ما خطرناک باشد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد