وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عذرخواهی یواخیم لو از اشملزر


به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران
،یواخیم لو در حاشیه کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سوئد از انتقاداتی که از مارسل اشملزر کرده بود عذرخواهی کرد.
یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب مقابل سوئد از مطرح کردن رسانه ای انتقادات خود در مورد اشملزر ابراز تاسف کرد.
لو در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" من متن مصاحبه خود را گوش دادم و متوجه شدم که صحبت های نامناسبی انجام دادم. من همیشه انتظار دارم بازیکنانم شرایط بهتری داشته باشند و پیشرفت کنند اما از کلمات مناسبی استفاده نکردم."
لو در ادامه از عملکرد کلوزه ابراز رضایت کرد و گفت:" کلوزه نقش بسیار مهمی در تیم ما دارد او همیشه به بازیکنان جوان مسیر صحیح را نشان می دهد و برای من یک الگو و همکار خوب در داخل زمین است. او یک بازیکن کلیدی برای ما است."
سپس لو در پاسخ به اینکه پس از شکست مقابل ایتالیا تغییراتی در شخصیتش ایجاد شده گفت:" من تغییر نکرده ام پیش از بازی با ایتالیا و پس از حذف ناراحت کننده  یک تیپ بودم و هستم. ما همچنان برای پیشرفت تیم تلاش می کنیم و برای بهبود اوضاع همیشه درهای پیشنهاد و انتقادات باز است."
سرمربی ژرمن ها در پایان گفت:" ما اکنون رتبه دوم جهان را در اختیار داریم پس نباید ناامید باشیم." 
نظرات 1 + ارسال نظر
sm سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:14

jalebe bad az chan mah low hamun harfi ro darbare miro zad ke man goftam ghabel tavajohe mokhalefin.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد