وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: دلیل انتقادات از کلوزه را درک نمی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان صحبت های انتقادی اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به میروسلاو کلوزه را درک نمی کند.

این درحالی است که هوینس اخیرا کلوزه، مهاجم باتجربه لاتزیو را متهم کرده بود که مقابل تیم های ضعیف تر بازیهای خوبی را به نمایش می گذارد و در بازیهای بزرگ حرفی برای گفتن ندارد ولی لوی 52 ساله در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که کلوزه شایستگی حضور در میان مردان او را دارد.

لو در کنفرانسی خبری گفت: «من صحبت های اولی هوینس را درک نمی کنم. میروسلاو کلوزه کارهای زیادی برای فوتبال آلمان انجام داده. او گلهای زیادی زده و در دوازده یا سیزده سال اخیر عملکرد خوبی را به اجرا گذاشته. نحوه بازی کردن او با درنظر داشتن شرایط سنی اش، حضور او در زمین و شیوه بازی کردن و گل زدنش در ایتالیا فوق العاده است. او باید هم مسئولیت ها را به دوش بگیرد. کلوزه بازیکن باتجربه ای است.»

سرمربی ژرمن ها ادامه داد:«او و باستین شواین اشتایگر باید در سازماندهی و جهت گیری تیم مدیریت کنند و مراقب ساختار تیم باشند. بازیکنانی مثل سامی خدیرا، پر مرتساکر، شواین اشتایگر، مانوئل نویر، هولگر بادشتوبر و کلوزه باید بتوانند این گونه مسائل را در جلسات تمرینی تیم پیاده سازی کنند.»

کلوزه 124 بازی ملی برای ژرمن ها برگزار کرده و 64 گل ملی به ثمر رسانده. انتظار می رود که او در بازی پیش روی آلمان مقابل جمهوری ایرلند در ترکیب ثابت ژرمن ها قرار داشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضل جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:15

شاید یکی از دلایلی که آلمان نتونسته جای حساس نتیجه ی لازمو بگیره ضعف مهاجماش باشه!! کلوزه،نویویل،کورانی،پودولسکی،یانکر، مارکوبوده، گومز یا خیلی آی دیگه که یک دهه مهاجم آلمان بودن واقعا نتونستن مثلا فینال ۲۰۰۲ ! نیمه نهایی ۲۰۰۶! فینال یورو ۲۰۰۸! نیمه نهایی ۲۰۱۰ یا بازی با ایتالیا گل زنی کنن! کلوزه مهاجم خوبیه ولی باید قبول کنیم در حد بیرهوف کلینزمن هم نیست چه برسه به گردمولر افسانه ای!

محمد_13 جمعه 21 مهر 1391 ساعت 17:37

فاضل به نکتۀ خیلی خوبی اشاره کردی...

محسن اشتایگر شنبه 22 مهر 1391 ساعت 00:06

دقیقابافاضل جان موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد