وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مسوت اوزیل انتقادات شواین اشتایگر را رد کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مسوت اوزیل انتقادات باستین شواین اشتایگر را مبنی بر فقدان روحیه تیمی در تیم ملی آلمان رد کرد و این انتقادات را صحیح ندانست.

اوزیل ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در گفتگویی با بیلد و کیکر انتقادات شواینی را رد کرد و گفت: "من در یورو 2012 متوجه این موضوع نشدم. من واقعا احساس کردم یک تیم واقعی هستیم و هر بازیکن برای موفقیت هم تیمی خود مبارزه می کند که در نهایت این امر به موفقیت تیم می انجامد. به همین دلیل است که این انتقادات را درک نمی کنم."

اوزیل در پایان می گوید: "من وقتی در زمین حاضر می شوم باور دارم که همه ی بازیکنان از اینکه در تیم ملی هستند خوشحالند و این چیز ویژه ای است که بازیکنی بتواند برای تیم ملی آلمان بازی کند."

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضل جمعه 21 مهر 1391 ساعت 07:53

فقط اوزیل
اوزیل واسه من محبوبترین بازیکن آلمانه

شاهین جمعه 21 مهر 1391 ساعت 21:03

شوواینی درست می گه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد