وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دمیچلیس: بایرن از رئال بهتر و هم سطح بارسا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مارتین دمیچلیس بیش از هفت سال در باشگاه بایرن حضور داشت و همراه مونیخی ها 4 بار در آلمان دابل کرد و در 174 بازی که با پیراهن بایرن به میدان رفت 13 گل به ثمر رساند.

او در ژانویه 2011 با لوئیس فن خال مشکل پیدا کرد و مجبور به ترک بایرن و پیوستن به مالاگا شد.

  دمیچلیس در مصاحبه ای اختصاصی با بیلد از وضعیت فعلی مالاگا و باشگاه سابق خود بایرن مونیخ می گوید او رویارویی با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا را یک رویا برای خود و مهاجم مالاگا روکه سانتا کروز می داند.

دمیچیلیس در مورد مالاگا و حضور در لیگ قهرمانان اروپا می گوید:" زمانی که به مالاگا پیوستم این تیم در حال سقوط بود اما توانستیم شرایط بهتری در لیگ بدست آوریم و این فصل توانتسیم شرایط خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و حالا با 6 امتیاز در صدرجدول گروه قرار داریم."

میچو ادامه می دهد:" همه فکر می کردند من در مالاگا به فوتبال خود پایان می دهم و از تعطیلات لذت می برم اما اینگونه نبود. بازی با بایرن در لیگ قهرمانان مانند یک رویا برایم است. من در مالاگا با دوست و همبازی قدیمی در بایرن روکه سانتا کروز همبازی هستم و در مورد رویارویی با بایرن و ملاقات دوباره با دوستان قدیمی خصوصا کلودیو پیزارو صحبت می کنیم."

دمیچلیس در مورد شادی او پس از بازی فصل پیش بایرن مقابل رئال گفت:" این شگفت انگیز بود من در برنابئو حضور داشتم و از پیروزی بایرن خوشحال شدم. بازیکنان از من می خواستند برای پیوستن به جشن آن ها به زمین بروم من در آن لحظه احساس کردم هنوز هم بخشی از بایرن هستم و این بهترین قسمت برایم بود رومینیگه در سخنان انتهای بازی در نیمه نهایی در مورد من نیز صحبت کرد و این بهترین تجربه ای بود که تاکنون در خارج از زمین داشتم."

او در مورد شکست 3 بر 1 بایرن مقابل بوریسوف می گوید:" این در فوتبال اتفاق می افتد اما بایرن به مسیر خود ادامه می دهد آن ها بهتر از رئال هستند و کیفیتی هم سطح با بارسلونا را دارند شاید رئال در هر بازی 4 تا 5 گل به ثمر رساند اما فلسفه بازی بایرن در نظر من بهتر است."

نظرات 6 + ارسال نظر
FaZeL......ozil پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 18:52

ایول به وفاداری تو پسر! ایول

b پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 20:34

از این موجود خوشم میومد.

مهدی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 21:08

غیرتت قابل تحسینه

lalambaz پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 23:53

واقعا خوب بود حیف شد که رفتو مارو با این بادواشتوبر تنها گذاشت

محسن اشتایگر جمعه 21 مهر 1391 ساعت 00:22

واقعاکه یه آرژانتینى باغیرت هستى

محمد_13 جمعه 21 مهر 1391 ساعت 07:33

واقعاً تو دو سال آخری که تو بایرن بود یک فاجعه به حساب میمومد. مخصوصاً تو فینال 2010 لیگ قهرمانان با اینتر که با فن بویتن شده بودن پت و مت.

ولی از این تعصبش خوشم اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد