وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نام آرین روبن برای دیدار با هوفنهایم خط خورد



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یکبار دیگر بازگشت آرین روبن به ترکیب بایرن مونیخ با مشکل مواجه شده است. ناراحتی او از ناحیۀ همسترینگ همچنان پابرجاست. همچنین حضور فرانک ریبری برای دیدار با هوفنهایم در پرده ای از ابهام قرار دارد.

تیم بایرن مونیخ ، غول فوتبال آلمان باید در روز شنبه ( فردا ) در استادیوم آلیانس آرنا به مصاف تیم هوفنهایم برود. اما همچنان مشکل آرین روبن ، ستارۀ 28 سالۀ تیم باواریایی این اجازه را نمی دهد تا بتواند تیم بایرن را همراهی کند.

یوپ هاینکس ، سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبۀ روز جمعه گفت : "او در روز چهارشنبه به مدت 45 دقیقه به تمرین پرداخت ، سپس او به من گفت که از همان ناحیه ای که در گذشته با آن مشکل داشت احساس درد می کند. این یک طلسم است. این ناراحت کننده است که او بهبود نیافته."

از همین رو ممکن است آرین روبن به علت این مصدومیت دیدار تیم ملی هلند را در مقابل تیم های آندورا و رومانی از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را از دست بدهد.

همچنین حضور فرانک ریبری برای دیدار با هوفنهایم در هاله ای از ابهام قرار دارد. این ستارۀ 29 ساله فرانسوی به علت سفت شدن عضلاتش احساس ناراحتی می کند. با این حال هاینکس در مورد حضور او امیدوار است و گفت : "فرانک می تواند بازی کند. او در وضعیت مناسبی قرار دارد و بنابراین به مانند روز سه شنبه او همراه ما خواهد بود."

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین جمعه 14 مهر 1391 ساعت 20:38

ای بابا چقدر بد شانسه.

شاهین جمعه 14 مهر 1391 ساعت 20:39

خداکنه شکیری بازی کنه بجاش.

heinz شنبه 15 مهر 1391 ساعت 01:41

خدا کنه تو این بازی هم نویر عزیز من گل نخوره
دوست دارم رکورد گل نخوردن بجا موندنی از خودش بزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد