وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندزوکیچ : گومز مرد خوبی است



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همۀ طرفداران بایرن مونیخ در انتظار هستند ببیند زمانی که ماریو گومز به میادین بازمیگردد چه کسی در نوک خط حملۀ بایرن قرار می گیرد.

به نظر می رسد تیم بایرن مونیخ با شروعی که در فصل جدید بوندسلیگا داشته است ،بتواند فصل را با عنوان قهرمان بلامنازع بوندسلیگا به پایان برساند. اما رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بایرن مونیخ هم یک جور رقابت دیدنی و هیجان انگیزی را به خود گرفته است. ماریو گومز در آستانۀ بازگشت به میادین است و ماریو ماندزوکیچ موفق شده است در غیاب او گل های زیادی برای بایرن مونیخ به ثمر برساند.

اکنون این سوال مطرح می شود : چه کسی به عنوان مهاجم نخست تیم انتخاب خواهد شد ؟! ماندزوکیچ در مصاحبه با کیکر گفت : " این تصمیمی نیست که من بگیرم. من تلاشم را می کنم تا خوب بازی کنم و می خواهم جایگاهم را برای مدت طولانی در تیم حفظ کنم. من تلاش نمی کنم تا یک نیمکت نشین باشم."

اما در عین حال ماندزوکیچ در ادامه می گوید که هیچ گونه مشکلی با گومز ندارد و در خصوص ارتباطش با ماریو گومز گفت : "ما با یک دیگر در داخل کابین صحبت کردیم. او به من تبریک گفت. زمانی است که همه چیز به خوبی پیش می رود. ماریو  مرد خوبی است."

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن اشتایگر پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 23:10

آره بچه ى خوبیه جیش داره میگه

Allianz_Arena پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 23:38

هردو تو شما پسرای خوبی هستید...باید سعی کنید دست به دست هم بدید تا تیم رو به قهرمانی برسونید...

فاضل جمعه 7 مهر 1391 ساعت 10:46

خب معلومه دیگه کی فیکص میشه،ثوپر ماریو و و و

جواد جمعه 7 مهر 1391 ساعت 11:43

پس بلاخره ***** آن مرد آمد******

شاهین جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:26

جفتشون از ی جنسن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد