وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ینس لمن: آلمان نه مربیان خوبی دارد نه روحیه قهرمانی


 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ینس لمن به انتقاد از مربیان آلمانی پرداخت و جام جهانی 2014 را آخرین فرصت یواخیم لو دانست. 


دروازه‌بان تیم ملی آلمان در جام جهانی 2006 مدعی است، ژرمن‌ها در حال حاضر فاقد روحیه و شخصیت قهرمانی هستند.

لمن دراینباره گفت: "تیم ملی در حال حاضر فوتبالی رویایی را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند مردم را به وجد بیاورد ولی متاسفانه سال‌هاست که دیگر نمی‌توانیم قهرمان شویم. این ذهنیت وجود داشت که می‌توان بد بود ولی قهرمان شد. این ذهنیت هم دیگر از بین رفته است."

دروازه‌بان سال‌های پیش دورتموند که سابقه پوشیدن پیراهن آرسنال و میلان را در کارنامه دارد، ادامه داد:‌ "بازیکنان خوب زیادی داریم و به همین خاطر چندان به فکر تاکتیک نیستیم. اگرچه ایتالیا همانند ما از بازیکنان خوب زیادی برخوردار نیست ولی از نظر تاکتیکی بهتر از ماست و درست از همین رو به فینال جام ملت‌های اروپا رسید ولی ما نه!"

لمن که در یورو 2008 همراه با دیگر شاگردان یواخیم لو نایب‌ قهرمان اروپا شد، علت ناکامی فوتبال آلمان را فقدان مربیان بزرگ خواند و در گفت‌وگوی خود با روزنامه "بیلد" عنوان کرد:‌ "با نگاهی به باشگاه‌های بزرگ اروپایی متوجه می‌شویم، نام هیچ مربی آلمانی به چشم نمی‌خورد. مربیان آلمانی همگی در بوندسلیگا هستند. در آینده باید روی این موضوع کار کرد."

به گفته او داشتن تجربه بین‌المللی برای سرمربی تیم ملی بسیار مهم است و دو سال دیگر از این عامل خبری نخواهد بود چرا که "لو اگر چه مربی خوبی است ولی در سال 2014 آخرین تلاش خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی خواهد داشت. اگر او موفق نشود، دگرگونی‌هایی از راه خواهند رسید." 

نظرات 1 + ارسال نظر
نواب پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 10:47

آره درست میگه لو یکم ترسو هستش تو بازیهای حساس میترسه وتیم رو هم با خودش میترسونه....ولی برای 2014 باید امیدوار بود چون برای بقا میجنگه....زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد