وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه - بایرن مونیخ؛ اولین محک جدی برزگان در جاده قهرمانی

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم شالکه با استقبال از بایرن‌مونیخ، برگزار کننده اولین دربی بزرگ سرخابی فوتبال آلمان و پیکاری است که عیار مدعیان بوندسلیگا را در جاده قهرمانی آشکار می‌کند.

پیکارهای هفته چهارم لیگ فوتبال ژرمن‌ها امروز با 5 دیدار ادامه خواهد یافت. در یکی از این پیکارها، شالکه آبی‌پوش میزبان بایرن‌ سرخ‌پوش در ورزشگاه ولتینز‌آرنا خواهد شد. دربی که یکبار دیگر دو قدرت مطرح آلمان‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد و عیار دو نماینده بوندسلیگا در لیگ قهرمانان اروپا را در مسیر قهرمانی فصل جدید(2013-2012)‌ مشخص می‌کند.

این دو حریف قدیمی بارها با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند. بایرن در سه دیدار آخرین خود پیروز بوده و با توجه به آمادگی این روزهای خود و صدرنشینی لیگ، در موقعیت مطلوبی قرار دارد.

شالکه نیز پس از غلبه بر المپیایکوس یونان در لیگ قهرمانان اروپا(دیدار سه‌شنبه شب) از آمادگی قابل ملاحظه‌ای بهره می گیرد. وجود آمادگی مطلوب نزد دو رقیب دیرینه سبب می شود در بهترین شرایط ممکن برابر هم صف‌آرایی کنند.

شاید هیجان این بازی از بازی ال کلاسیکو یا داربی شهر میلان کمتر باشد، ولی بدون شک می توان آن را ال کلاسیکوی فوتبال آلمان و نبرد بین دو حریف دیرینه دانست.
عصر امروز، این دو تیم در گلزنکرشن مقابل هم قرار خواهند گرفت و این بازی در حالی انجام می شود که هر دو تیم، شروع بدون شکستی در لیگ آلمان داشته اند.
باواریایی ها با رکورد100% برد در سه بازی ابتدایی شان در صدر جدول بوندسلیگا هستند و شالکه در رده چهارم است. آنها فقط 2 امتیاز با بایرن فاصله دارند و می دانند که در صورت شکست دادن میهمان می توانند به صدر نزدیک تر شوند.
نکته جالب این دیدار این است که مانوئل نویر، دروازه بان سابق شالکه که 15 ماه پیش به بایرن مونیخ پیوست، هنوز در مقابل تیم سابقش گلی را دریافت نکرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 1 مهر 1391 ساعت 14:59

جاده ی قهرمانی رو خوب اومدی امیر حسین

Allianz_Arena شنبه 1 مهر 1391 ساعت 19:27

ما جاده رو تا اخرش میریم بدون اینکه تو چاله یا دره ای بیفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد