وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: مارتینز برابر والنسیا در ترکیب اصلی بایرن است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی ها امشب در اولین گام اروپایی خود به مصاف والنسیا خواهند رفت و به نظر هاینکس می خواهد از ابتدا از هافبک اسپانیایی خود استفاده کند.

یوپ هاینکس با اشاره به اینکه مارتینز از ابتدا در ترکیب بایرن قرار خواهد گرفت، این فرصت را بهترین فرصت برای اثبات توانایی های هافبک 40 میلیونی تازه به خدمت گرفته بایرن دانست.

سرمربی کهنه کار بایرن در گفتگویی کوتاه با شبکه تلویزیونی اشپورت وان در مورد دیدار امشب بایرن می گوید: "من فکر می کنم خاوی مارتینز می تواند در این دیدار از ابتدا در ترکیب باشد؛ او در تمرینات پیشرفت خوبی داشته و اکنون از سوی تمامی بازیکنان حمایت می شود."

فیلیپ لام کاپیتان بایرن نیز در مورد حضور مارتینز در ترکیب اصلی می گوید: "من مطمئن هستم که او توانایی های بالایی دارد و در لیگ قهرمانان اروپا می تواند ما را کمک کند."

مارتینز در این فصل تنها دو فرصت کوتاه 15 دقیقه ای بدست آورد تا به عنوان بازیکن جانشین با پیراهن بایرن در زمین حاضر شود.

هاینکس در ادامه صحبت های خود به دو وینگر بین المللی بایرن نیز می پردازد و می گوید: "مصدومیت روبن و ریبری بطور کامل برطرف شده و آن ها در تمرینات شرکت کردند؛ بدون شک این دو را در اختیار خواهیم داشت."

با این وجود به نظر می رسد هاینکس در دیدار امشب روبن را از ابتدا در ترکیب قرار ندهد و از توماس مولر در پست وینگر راست استفاده کند؛ مولر در هفته های اخیر از آماده های بایرن بوده است.

هاینکس در پایان صحبت های خود در پاسخ به احتمال نیمکت نشینی روبن و ناراحتی او می گوید: "این اتفاقی است که در باشگاه های بزرگ دیگر نیز رخ می دهد. ما نمی توانیم به کسی توضیح دهیم که چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده؛ به همین دلیل همه با این تغییرات کنار می آیند و آن را قبول می کنند."

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 17:59

آره منم موافقم باید ترکیب اصلی باشه.

Mahsa GG چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 21:47 http://mahsajoongermany.mihanblog.com

با والنسیا آشنایی بیشتری داره

Allianz_Arena چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 22:01

فقط خوب بازی کن فهمیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد