وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: نمی‌دانم چه زمانی به میادین برمی‌گردم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز مهاجم مصدوم باشگاه بایرن بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن زمان بهبودی و بازگشت به تمرینات باشگاه مونیخی است. 

او در گفتگویی با روزنامه تی زد در حالیکه از شرایط بازگشت به میادین با حالتی ناامید کننده سخن می گفت اظهار داشت: "من به خوبی شرایط خودم را نمی دانم. از زمان بازگشت به تمرینات و بهبودی کامل مصدومیتم آگاهی ندارم. واقعا از خودم ناراضی هستم. به سادگی نمی توانم زمان بازگشت خود را برآورد کنم. واقعا نمی دانم در چه نقطه ای ایستاده ام. این شرایطی است که هیچ کس نمی تواند برنامه ای برای آن داشته باشد. تمام تمرینات من وابسته به این است که مچ مصدومم چه عکس العملی در قبال آن خواهد داشت. فعلا که شرایط به خوبی پیش می رود."

با این وجود به نظر می رسد بهترین گلزن بایرن تمرینات را بدون احساس درد پی می گیرد ولی او با تایید این خبر می گوید: "این درست است اما شما نباید تصور کنید که تمام بهبودی من به همین یک ساعت دویدن روی تردمیل باز می گردد و همه چیز خوب است. این فقط یکی از مراحل بهبودی و بازگشت به تمرینات است."

با این روند بهبودی به نظر می رسد گومز از اردوی تیم ملی آلمان و دیدارهای ملی برابر ایرلند و سوئد محروم باشد و یواخیم لو برنامه خاصی برای دعوت وی در دو دیدار مقدماتی آینده ژرمن ها نداشته باشد.

ماریو گومز هفتم آگوست مچ پای چپ خود را به دست جراحان سپرد و اکنون در حال انجام تمرینات ورزشی لازم برای تقویت ماهیچه ی پای خود می باشد. در غیاب گومز فرصت برای ماریو ماندزوکیچ مهاجم جدید باواریایی ها بوجود آمد تا در ترکیب بایرن قرار گیرد. او در پنج دیدار اخیر بایرن موفق شد شش گل به ثمر برساند و این کار را برای بازگشت سوپر ماریو سخت تر خواهد کرد.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن به خوبی شرایط گومز را درک می کند و برای بازگشت به او روحیه ی لازم را می دهد و می گوید: "اگر ماریو گومز بازگردد او هرگز روی نیمکت نخواهد ماند."

نظرات 7 + ارسال نظر
کورش سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 23:29

خوب شو که مثله هافبکامون گیر کنیم تو ترکیب چیدن!فقط این هاینکس چرا اینجوری روحیه میده؟!

نعیم سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 23:38

ای بابا
سوپر ماریو هر چی زود تر برگرد
مصدومیتش که زیاد شدید به نظر نمیومد پس چرا این قدر داره طول میکشه

بالاک چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 02:47

برنگرد بهتره

محمد_13 چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 07:30

می خوام صد سال سیاه برنگردی...

Allianz_Arena چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 11:58

تو رو خدا زود برگرد خسته شدم...

Mersad چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 14:32

برگرد
خسته شدیم از بس گل زدیم......

جواد چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 16:37

به خودت زیاد فشار نیار عزیزم
حالا نیومدی هم اشکال نداره
اسراری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد