وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس : در نیمۀ نخست عالی بودیم



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی 3 بر 1 مقابل تیم سخت کوش ماینز به سومین برد متوالی خود در رقابت های بوندسلیگا دست یابد. نظرات اعضای باشگاه بایرن در مورد این دیدار را ادامۀ مطلب بخوانید.

هاینکس : ما شروع بسیار خوبی داشتیم و فوتبال عالی را در نیمۀ نخست به نمایش گذاشتیم. پس از آن ما بیش از حد منفعل شدیم و به حریفمان اجازه دادیم بر روی ما فشار بیاورد. ماینز خود را پیدا کرد و با فشار قراردادن بسیار مقاومت کرد. اما پس از اینکه ما گل را دریافت کردیم یکبار دیکر کنترل بازی را در اختیار گرفتیم ، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و در نهایت سزاوار کسب این پیروزی بودیم.

فیلیپ لام : یک مرحلۀ در بازی وجود داشت که بازی از دستان ما جدا شد ، اما صرف نظر از این ما می توانیم راضی باشیم. نیمۀ اول بسیار بسیار خوب بود ، هر چند که ما باید آن را 3 – 0 می کردیم. گل آنها هم قابل اجتناب بود.

ماریو ماندزوکیچ : در حال حاضر من واقعاً لذت می برم. ما ماینز را دست کم نگرفیتم ، اما بازی کردن پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای ملی آسان نیست ، زیرا بسیاری از بازیکنان به سرار دنیا عزیمت کرده بودند.

توماس توچل ( سرمربی ماینز ) : از بخت بد ، ما خیلی خیلی زود عقب افتادیم. که پیامدهای کم و زیادی را به همراه دارد. پس از استراحت بین دو نیمه ما شجاعت بیشتری از خود نشان دادیم. از یک طرف من اذیت می شوم ، اما از سوی دیگر ، چیزی که شما می گویید این است که هنگامی که ماینز در برابر بایرن قرار می گیرد این یک نتیجۀ طبیعی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 14:18

تو این بازی مولر بهتر از همه بود خیلی پر تلاش ظاهر شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد