وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: دیگر به شکست مقابل ایتالیا فکر نمی کنیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، تاکید کرد این تیم دیگر به شکست مقابل ایتالیا در نیمه نهایی یورو 2012 فکر نمی کنند و تنها روی دیدارهای پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2014 فکر می کنند.

ژرمن ها در دو دیدار ابتدایی شان در رقابت های مقدماتی جام جهانی نمایش فوق العاده ای نداشتند اما لو چندان نگران نیست و تاکید کرد که می داند تیمش در چه پست هایی باید بهتر شود.

او در گفتگو با بیلد گفت: "دیگر به شکست مقابل ایتالیا فکر نمی کنیم. ما دیگر نباید به یورو 2012 فکر کنیم. بعد از یک تورنمنت بزرگ، شروع کردن یک رقابت جدید چندان ساده نیست. ما هنوز در بعضی مناطق مشکل داریم و باید به ثبات برسیم. اما مسئله مهم این است که می دانیم در چه مناطقی باید بهتر شویم. ما در 6 سال اخیر گام های بلندی برداشتیم. گام های بعدی مطمئنا به اندازه قبلی ها نخواهد بود زیرا ما اکنون به سطح معینی رسیدیم. ما در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی کنیم. تنها چیزی که در حال حاضر مهم است، رسیدن به جام جهانی است."

آلمان در دو دیدار ابتدایی اش در مقدماتی جام جهانی تیم های جزایر فارو و اتریش را از پیش رو برداشت.

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 15:47

آره عزیزم زیاد فکر نکن پیر میشی ها

موسی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 21:13

ان شاا...جام جهانی

Mahsa GG دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 13:00 http://mahsajoongermany.mihanblog.com

ولی من هیچوقت یادم نمیره
هرشب فیلمشو نگا میکنم وکلی گریه میکنم

نوید دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 13:03 http://soccerforum.xbn.ir/

با سلام خدمت شما دوست عزیز من به همراه چند تا از دوستان یک انجمن فوتبالی ایجاد کرده ایم . البته این انجمن با توجه به اینکه تازه ساز است و هنوز تبلیغات خود را شروع نکرده است. پیشرفت زیادی کرده . به همین دلیل ما تبلیغات خود را شروع نمیکنیم که به یک نفر جهت همکاری در اخبار و تاپیک های بایرن نیاز داریم . امیدواریم شما به آنجا بیاین و به عنوان مدیر تاپیک های بایرن در ساکر فروم ما را یاری کنید . البته تا یک هفته ی دیگه ساکر فروم متحول میشود و ما با کمک اسپانسر ها کار خود را شروع میکنیم .
آدرس سایت :
http://soccerforum.xbn.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد