وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: اتریش نسبت به جزایر فارو حریف سرسخت تری است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در صحبتهایی اعلام کرده که بازی با اتریش، مصاف متفاوتی برای شاگردانش خواهد بود.


آلمان رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 را با برد 0-3 مقابل جزایر فارو شروع کرد .

آنها امشب در گام دوم مقابل اتریش قرار خواهند گرفت و لو به شاگردانش اعلام کرده که نباید تیم حریف را دست کم گرفت.

لو در کنفرانسی خبری در این باره گفت: «من شرایط تیم ملی اتریش را ازیابی کرده ام. آنها در آخرین بازی شان به پیروزی رسیده اند و به شدت رقابتی هستند. ما همیشه در وین به مشکل بر خورده ایم. تمام بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. اشملزر خوب تمرین می کند و مشکلی نخواهد داشت و کروس هم با تیم تمرین می کند. این بازی، بازی کاملا متفاوتی با جزایر فارو خواهد بود. در آن بازی هم ما نمی توانستیم پاس های بلندی ارسال کنیم.»

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: «کار کردن در یک دیدار حساس و رقابتی، و پیاده سازی آنچه در تمریناتمان انجام داده بودیم کار آسانی نیست. ما در بازیهای اخیرمان فرصت های فراوانی را خلق کرده ایم و لی در مبدل کردن آنها به گل ناکام بوده ایم.»

لو ادامه داد: «ما باید تلاش کنیم تا تمرکزمان را حفظ کنیم. مقابل فارو، در یک سوم پایانی بازی، تمرکزمان را از دست دادیم و می توانیم حتی به مراتب بهتر از اینها باشیم. اینکه از الان بخواهیم در مورد جام جهانی صحبت کنیم، کاملا بی معناست. هیچ تیمی از الان به برزیل فکر نمی کند. بدون در نظر داشتن قدرتهایمان، باید برای برد بازی کنیم و بهترین شروع ممکن را در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته باشیم؛ هر چند که اتریش حریف سرسخت تری در مقایسه با جزایر فارو خواهد بود.»

نظرات 3 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 17:22

میبریم

Allianz_Arena سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 21:50

ولی هیچکس به سرسختی ما نیست...!!!

kourosh سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 22:07

www.faghihsports2.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد