وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چمن جدید برای آلیانز آرنا



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان بایرن مونیخ پس از اتمام بازی های ملی می توانند در چمن جدید استادیوم آلیانز آرنا رقابت های بوندسلیگا را ادامه دهند.

بازی تیم های بایرن مونیخ و ماینز در هفتۀ سوم رقابت های بوندسلیگا بر روی چمن تازۀ استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. کار بر روی این پروژه از صبح روز دوشنبه ( امروز ) آغاز شده است.

تنها دقایق اندکی مانده بود به ساعت 10 صبح که کار برای برداشتن چمن قدیمی آلیانز آرنا آغاز شد. در غروب این فرایند به اتمام خواهد رسید و سطح زمین برای کشت چمن تازه آماده خواهد بود. صبح روز سه شنبه اولین رول چمن های تازه بر روی زمین کاشته خواهد شد. سپس نصب و راه اندازی 8000 متر مربع چمن در استادیوم آلیانز آرنا در عصر چهارشنبه به پایان می رسد. همچنین چمن جدید بلافاصله قابل استفاده خواهد بود.

شرایط نامساعد آب و هوایی ( بارش باران های سنگین ) در ماه های اخیر و برگزاری دیدارهای خانگی دو باشگاه بایرن مونیخ و مونیخ 1860 در این استادیوم موجب شده است تا این اقدام صورت بگیرد. به طور کلی در طول هشت سالی که از ساخت استادیوم آلیانز آرنا می گذرد ، این یازدهمین بار است که چمن جدید در استادیوم کاشته می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
MERSAD دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 22:33

مثل چمن ورزشگاه آزادی....

false سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 07:30

مرصاد ، الان این حرفی که زدی برای مسئولای استادیوم آلیانز آرنا از صد تا فحش بدتر بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد