وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فلیک: آلمان مقابل اتریش به سیستم ۱-۳-۲-۴ بازمی‌گردد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بنابه گفته «هانس دیتر فلیک» تیم ملی آلمان در جدال با اتریش به سیستم بازی همیشگی خود بازخواهد گشت.

به نقل از روزنامه مورگن‌پست، دستیار اول یواخیم لو اظهار داشت:‌ در بازی با جزایر فارو تیم ملی با روش 1-4-1-4 بازی کرد، اما مطابق نظر سرمربی تیم ملی مقابل اتریش قرار است به روش بازی همیشگی مان که 1-3-2-4 است، بازگردیم.

وی افزود: در دیدار با فارویی‌ها به استفاده از دو هافبک‌ دفاعی نیاز نداشتیم. اما کیفیت بازی اتریش با این حریف فرق می‌کند. از این رو ناگزیر به استفاده از روش معمول بازی خود هستیم.

تیم آلمان که جمعه شب در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل جزایر فارو 3 بر صفر در شهر هانوفر برنده شد، در مدت 3 سال گذشته با استفاده از یک خط میانی دو لایه بازی کرده است. بر این اساس در لایه اول دو هافبک دفاعی جای گرفته‌اند و سه هافبک هجومی نیز در پیشانی خط میانی حاضر بوده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود با رفع مصدومیت تونی کروس‌، هافبک جنگنده و جوان بایرن، وی در کنار سامی خدیرا، عضو رئال مادرید وظایف دفاعی را در خط میانی ژرمن‌ها در بازی با اتریشی‌ها برعهده بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 18:40

بچه ها برین تو سایت گل به المان رای بدین

فاضل سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 20:16

آره،سیستم قبلی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد