وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: مارتینز در بایرن عملکرد خوبی به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ معتقد است که هواداران این تیم نباید در ماه های اولیه حضور خاوی مارتینز در رختکن باواریایی ها توقع زیادی از او داشته باشند.

مارتینز اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 40 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به بایرن مونیخ منتقل شد و نویر معتقد است که خاوی مارتینز به اندکی زمان دارد تا بتواند در این تیم تاثیرگذار باشد.

نویر در صحبت هایی به اسپاس گفت: «خاوی مارتینز باید به شرایط جدیدش عادت کند. لیگ اسپانیا با بوندسلیگا خیلی متفاوت است. به همین خاطر، هواداران تیم نباید همین حالا از او بیش از حد توقع داشته باشند. او در بایرن عملکرد خوبی به نمایش خواهد گذاشت. او بازیکن خوشرویی است و نکته خوب او این است که به عنوان یک اسپانیایی، خیلی خوب انگلیسی صحبت می کند.»

نویر در مورد مبلغ بالای پرداخت شده برای خرید مارتینز گفت: «آیا قیمت بالای پرداخت شده برای خرید مارتینز، برای او به منزله فشاری بردوشش خواهد بود؟ نه... وقتی که وارد زمین چمن می شوی، بحث پول را فراموش می کنی.»

خاوی مارتینز هفته گذشته و در مصاف بایرن با اشتوتگارت که با برد 1-6 باواریایی ها همراه بود، اولین بازی رسمی اش برای بایرن را انجام داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد