وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی : بایرن باشگاه بزرگی است



به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رابرت لواندوفسکی ، مهاجم 24 سالۀ باشگاه بوروسیا دورتموند احتمال پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ در آینده را رد نکرد.

خبرهای فراوانی در تابستان امسال در مورد آینده لواندوفسکی به گوش می رسید و باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ ، منچستر یونایتد ، چلسی و یوونتوس به دنبال جذب این بازیکن بودند.

این بازیکن به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری بیلد در مورد قرارداد دو ساله اش با تیم بوروسیا دورتموند صحبت کرده است و گفت : "من هیچ محدودیتی برای خودم قائل نمی شوم. من نمی دانم پس از این فصل چه اتفاق می افتد. من نمی توانم و نمی خواهم هر چیزی را رد کنم. این عمل حرفه ای نخواهد بود."

او در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پیوستنش به تیم بایرن مونیخ گفت : "این همیشه جالب خواهد بود و شما باید آن را در نظر بگیرید. بایرن مونیخ یک باشگاه بزرگ است."

او افزود : "دوسال دیگر از قرارداد من باقی مانده. این یک زمان طولانی است. لازم نیست که من امروز در مورد تمدید کردن یا نکردن آن تصمیم بگیرم. اما می خواهم بگویم که در حال حاضر تنها به دورتموند فکر می کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد