وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک، بوروفسکی، هیتسل‌اسپرگر و هینکل عضو تیم اف.ث .بیکارها!

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ۴ ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال آلمان اکنون به علت نداشتن قرارداد باشگاهی با وضعیت شغلی مبهمی مواجه شده‌اند.

روزنامه بیلد آلمان در گزارشی به همین منظور عنوان کرده است میشائیل بالاک، تیم بوروفسکی، آندرئاس هینکل و توماس هیتسل‌اسپرگر ملی‌پوشان مطرح سابق ژرمن‌ها محسوب می‌شوند که تیمی برای ادامه فعالیت پیدا نکرده‌اند.

نشریه مذکور با توجه به این نکته که پیشوند نام برخی تیم‌های باشگاهی همچون بارسلونا، بایرن، کلن و ... با «اف.ث» شروع می‌شود، تیتر گزارش خود را به همین منظور با لحن کنایه چنین برگزیده است: «بالاک، بوروفسکی، هیتسل‌اسپرگر و هینکل عضو تیم اف.ث .بیکارها!»

بیلد سپس نوشته است:‌ اگر اکنون یک تیم بوندسلیگایی بخواهد باز هم بازیکنی را استخدام کند، 2 راه پیش رو دارد. اول اینکه تا موعد نقل و انتقالات زمستانی صبر کند یا بازیکنان بی‌قرارداد را جذب کند که البته از این دسته چند چهره سرشناس نیز حاضر هستند که چهار ستاره فوق، مهم‌ترین‌‌شان هستند.

این روزنامه افزود: در ماه اوت هیتسل‌اسپرگر در مصاحبه‌ای اظهار کرد در 2 سال گذشته با مشکلات عمده مصدومیت مواجه شده که می‌خواهد ابتدا به آمادگی آرمانی برسد و بعد بتواند در یک تیم اروپایی یا آمریکایی بازی کند.

بازیکن پیشین وولفسبورگ تا به این لحظه تیمی پیدا نکرده است. همین وضعیت در مورد کاپیتان پیشین تیم ملی ژرمن‌ها یعنی میشائیل بالاک به چشم می‌خورد. بازیکنی که انتقالش به آمریکا به شکست منتهی شد و هنوز معلوم نیست او مسافر چه تیمی خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:41

مبارکش باشه !

b جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 12:54

غلط کرده بیلد!این یه توهینه.اونم به کسی مثل مایکی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد