وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: هاینکس نباید هیچ وقت به وفاداری من شک کند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که یوپ هاینکس، مربی این تیم نباید هرگز به وفاداری او نسبت به باواریایی ها تردید داشته باشد.

این درحالی  است که این روزها جنجال هایی در بایرن میان سامر و هاینکس به وجود آمده و  اصرار سامر برای حضور برروی نیمکت مربیگری بایرن در جریان بازی ها مبدل به مشکل شده است.

حالا سامر 44 ساله در صحبت هایی اعلام کرده که او فقط کار تیم را تماشا می کند و در این باره به روزنامه بیلد گفته: «ما تست هایی را پشت سر میگذاریم و با هم صحبت خواهیم کرد و نظرات متفاوتی هم خواهیم داشت. گاهی وقتها در برخی شرایط کار کردن سخت می شود ولی یوپ هاینکس هیچ وقت نباید به وفاداری من شک کند. گاهی وقتها افراد تلاش می کنند تا به رابطه ما آسیب وارد کنند. می دانم که یوپ هاینکس وفاداری 100% از من می خواهد و از این نظر می تواند مطمئن باشد.»

این درحالی است که قرارداد هاینکس 67 ساله با باشگاه بایرن در پایان این فصل به اتمام می رسد. سامر در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که گزینه های متعددی را زیر نظر دارد: «چرا باید الان اعلام کنیم که در پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ من باهاینکس درمورد مسائل تیم بعد از سال 2013 و 2014 صحبت می کنم و روز تصمیم گیری از راه خواهد رسید و همه چیز به تصمیم هاینکس بستگی خواهد داشت. البته این اتفاق ممکن است رخ ندهد و ما همه سورپرایز شده و آمادگی اش را نداشته باشیم. از همین رو ما گزینه های دیگر را هم مدنظر قرار میدهیم.»

سامر ادامه داد: «امروزه من راجع به این مسائل صحبت نمی کنم. و تنها وقتی صحبت می کنم که شاید، احتمالا هاینکس از تیم برود. البته این اتفاق زمانی می افتد که ما هم برنامه ریزی هایی برای جانشینش کرده باشیم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:44

حمایت چی چیه ؟!! خدا کنه امسال سال آخر هاینکس باشه. چه قهرمان بشیم چه نشیم.

b جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 13:04

وا چه حرفها...نرلینگرهم مینشست رو نیمکت.....به ماتیاس که رسید چون دورتموندی بوده حرف و نقل داره؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد