وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زندان و پرداخت جریمه نقدی در انتظار ریبری

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌دو ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه بخاطر رسوایی اخلاقی قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی ممکن است به زندان و جریمه نقدی محکوم شوند.

به نقل از رادیو آر.ام.س، فرانک ریبری و کریم بنزما پیش از حضور تیم کشورشان در مسابقات 2 سال قبل جام جهانی آفریقای‌جنوبی جنجال خبری بزرگی آفریدند. این دو بازیکن به علت برقراری ارتباط نامشروع با زنی زیر سن قانونی و شاغل در کلوپی شبانه، در جلسات بازپرسی دادستانی پاریس و بعد دادگاه اولیه شرکت کردند.

این دو بازیکن به سئوالات مقامات در مورد علت برقراری ارتباط با زنی که کمتر از سن قانونی بوده، پاسخ‌هایی دادند و در مدت 2 سال اخیر نیز دادگاهی که مامور بررسی تحقیق این پرونده شد، اطلاعات خود را تکمیل کرد و نتیجه گزارش نهایی خود را در اختیار دادگاهی دیگر برای صدور حکم پایانی قرار داد.

این گزارش می‌افزاید این احتمال وجود دارد در روزهای آینده دادگاه حکم به حبس 2 تا 3 سال و پرداخت 45 هزار یورو را برای بنزما و ریبری صادر کند.

نظرات 14 + ارسال نظر
hamid پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 03:32

mage mosalmoon nisti khar madar nadari khodet ke ba inhame mash horiyat miri az in goh kariha mikoni
albate age inkaro karde bashi gand zadi hesabi feranki

محمد_13 پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 09:30

کردن رو که کرده. ولی نرفته تو خیابون به زور به یکی تجاوز کنه. طرف خودشم راضی بوده ، و کلاً این کاره است.

به قول معروف که میگن : من راضی ، طرف راضی ، ک... لق ناراضی.

ولی در اینکه کارش به شدت زشت بوده شکی نیست.

b پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 11:13

اینم از مسلمونی!!!اگه اینطور بشه که دیگه ابرو نداریم!اونم از اون احمق برزیلی!!مونیخ جان ببخش....من به شما گفتم ریبه مسلمان هست و بعضی کارهارو نمیکنه!اما انگار تلافیش رو جای دیگه دراورده!

amir hossein پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 11:46

franki har kari bokoni dooset daram midoonam ina pa pooshe hamoontor ke vase erik contona va tyson boxor maroof doros kardan omidvaram etefaghe badi vassat nayofte ,, bayern chikar kone bedoone to

شاهین پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 12:57

نه خدا خواهش می کنم ریبری ازمون نگیر اگر ریبری بره بدبخت میشیم کل تیم رو ریبری می چرخه.

مونیخ پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 14:57

یالله
بله عزیزان وقتی کیس مناسب باشه این عزیزان هم از چیزی نمیگزن
نه مطمئن باشید چیزی نمیشه
تا سر پول زندست هیچ اتفاقی نمی افته
فقط معضل اصلی اینه که من شک دارم این با تمام قوا میومد واسه بایرن بازی می کرد آخه با کمر خالی که جونی واسش نمیموند
خاک توسرش

b پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:40

مونیخ جان خواهش میکنم!!!البته همه ریبه رو دوست داریم و امیدواریم از دستمون نره که ابرومونم میره!اما امیرحسین جان اینا به کاری که کردند اعتراف کردند!

Allianz_Arena پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 18:29

با ریبری بنزما و یکی دیگه هم بوده... می خوام بدونم زن هاشون وقتی فهمیدن چی کار کردن؟؟؟؟؟؟؟

sm جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:02

un moghe ribery mosalmun nashode bude zanam nadashte taraf hamzaman ba jame jahani ghaziro ru mikone agar tajavoz bashe badbakhtesh mikonan be in rahatia nemishe gheser dar raft.

keivan جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:24

sm عزیزم ریبری خیلی وقته ازدواج کرده..2 تا دختر داره که یکیشون 5 سال رو شاخشه

keivan جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 00:27

من شنیدم این انفاق چند ماه قبله جام جهانی افتاده
نمیدونم درسته یا نه..شاید هم من اشتباه میکنم

محسن اشتایگر جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 05:15

ای بابا زده نوش جونش مگه مسلمونا ک... ندارن!در جواب B زناشون لابد مهریه رو میزاره به اجرا

b جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 14:00

محسن جان من نپرسیدم درمورد زنهاشون.!الیانز پرسیده....smجان شما هم اشتباه میکنی ریبه از موقعیکه فرانسه بود (اگه درست بگم بوردو)مسلمان شد.همین مدتی پیش هم سومین بچه ش متولد شد که پسر بود و اسمش رو سیف الاسلام گذاشت!خیلیها گفتند چرا همنام دیکتاتور لیبی !!!

b جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 14:00

ببخشید پسر دیکتاتور لیبی.اشتباه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد