وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان ۱ - ۳ آرژانتین؛ شکست ژرمنها برابر آلبی سلسته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه سه بر یک برابر تیم ملی آرژانتین شکست خورد.

در این دیدار خدیرا (گل به خودی)٬ مسی و دی ماریا  برای آرژانتین و بندیکت هوودس برای آلمان گلزنی کردند.

در ابتدای این دیدار جایزه بازیکن سال فوتبال آلمان به مارکو ریوس، بازیکن دورتموند که فصل گذشته برای بروسیا مونشن گلادباخ بازیهای خوبی ارائه داد، اهدا شد.

تقابل بازیکنان رئالی دو تیم، اوزیل و خدیرا برای رئال و ایگواین و دی ماریا برای آرژانتین، از نکات قابل توجه دیدار بود.

شاگردان یواخیم لو بازی را به بهتر آغاز گردند و در دقیقه 3 روی خطای سوسا روی توماس مولر، در سمت چپ محوطه جریمه آرژانتین صاحب یک ضربه آزاد شدند اما نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

بعد از سپری شدن دقایق اولیه، بازیکنان آرژانتین کم کم خود را به دروازه حریف نزدیک کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 9 توسط ایگواین به گل برسند اما ضربه این بازیکن، روی ارسال دقیق دی ماریا، از روی دروازه خالی آلمان به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد آلمانی ها روی همکاری کلوزه و اوزیل می توانستند به گل برسند اما هوشیاری مدافعان آلبی سلسته این موقعیت را از آنها گرفت.

تا دقیقه 29 دو تیم نمایش برابری داشتند و خطرات پراکنده ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما یک حمله غافلگیرانه آرژانتین در این دقیقه، یک ضربه پنالتی نصیب آرژانتینی ها کرد.

یک پاس در عمق عالی برای سوسا، این بازیکن را با زیلر، دروازه بان آلمان تک به تک کرد اما پیش از آنکه بتواند کار مثبتی انجام بدهد، توسط دروازه بان ژرمن ها متوقف شد؛ خطایی که با اعلام پنالتی داور و کارت قرمز مستقیم برای زیلر همراه بود.

یواخیم لو مجبور شد برای فرستادن تراستگن به زمین، توماس مولر را از بازی خارج کند. مسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما دروازه بان جوان آلمان ها با تشخیص جهت ضربه ستاره بارسا، اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

بعد از مصدومیت نویر که شرایط دعوت تر استگن به اردوی آلمان را فراهم کرد، اخراج شدن زیلر باعث شد تا او فرصتی پیدا کند تا نمایش ضعیفش مقابل سوئیس، در دیدار دوستانه پیش از یورو 2012 را جبران کند.

چیزی نمانده بود که آلمان 10 نفره در دقیقه 42 روی یک ضد حمله سریع به گل برسد اما پاس در عرض میرو کلوزه، عرض محوطه جریمه آرژانتین را طی کرد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

سرانجام قفل دروازه آلمان در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول باز شد. ضربه کرنر دی ماریا در محوطه شش قدم آلمان به سامی خدیرا رسید و ضربه این بازیکن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. البته تر استگن هم می توانست واکنش بهتری روی این ضربه نشان دهد اما در نهایت نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

آلمانی ها علیرغم 10 نفره بودن، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل تساوی برسند اما شوت ریوس با بدشانسی به تیر دروازه سرخیو رومرو برخورد کرد. توپ در موقعیت آفساید به خدیرا رسید تا پاس او و گلزنی اوزیل، توسط داور مردود اعلام شود.

آرژانتینی در پاسخ، یک حمله سریع را روی دروازه آلمان ترتیب دادند و به راحتی به گل دوم رسیدند. نفوذ ایگواین از سمت راست خط دفاعی آلمان و پاس رو به عقب او برای مسی، با ضربه دقیق کاپیتان آلبی سلسته به گل دوم تبدیل شد.

در دقیقه 63 مسی می توانست بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شود اما ضربه او که در موقعیتی تک به تک از بالای دروازه تر استگن عبور کرد، با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دو دقیقه آلمانی ها می توانستند اختلاف را کم کنند اما سرنگون شدن هوودس در درون محوطه جریمه آرژانتین، باعث نشد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. ژرمنها از این حمله تنها صاحب یک ضربه کرنر شدند.

در دقیقه 73 آرژانتین توسط دی ماریا به گل سوم رسید. ستاره رئال با ضربه ای دیدنی و از فاصله حدود 25 متری، دروازه تر استگن را باز کرد تا این دروازه جوان در دومین بازی ملی اش، برای هشتمین بار دروازه اش را باز شده ببیند.

بعد از این گل آلمانی ها بازی را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 81 یکی از گل ها را جبران کردند. ریوس  با یک پاس در عمق، گوتزه را  در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ستاره جوان دورتموند با یک پاس رو به عقب، بندیکت هوودس، مدافع پیش تاخته تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر کاپیتان شالکه به زیبایی در گوشه دروازه آرژانتین جای گرفت.

چهار دقیقه بعد ایگواین می توانست بار دیگر اختلاف را به سه گل افزایش دهد اما ضربه او به تیر دروازه تراستگن برخورد کرد.

تنها اتفاق مهم چند دقیقه پایانی بازی، ورود یک تماشاگر به داخل زمین بود که بعد از رفتن به سمت مسی، از زمین خارج شد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 آرژانتین به پایان رسید تا آلبی سلسته انتقام شکست در جام جهانی را از حریف بگیرند. 

 

ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان : ران روبرت زیلر - متس هوملس (بندیکت هوودس از دقیقه 25) - جروم بواتنگ - لارس بندر - هولگر بادشتوبر - مسوت اوزیل (تونی کروس از دقیقه 69) - سامی خدیرا (ایلکای گوندوگان از دقیقه 69) - توماس مولر (مارک آندره تراستگن از دقیقه 32) - مارسل اشملزر - مارکو ریوس  - میروسلاو کلوزه (آندره شورله از دقیقه 62)
سرمربی : یواخیم لو

 

ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین : سرجیو جرمان رمئو - پابلو خاویر زابالتا - ازکوئیل مارسلو زابالتا (هوگو آرماندو کامپاگنارو از دقیقه 66) - فدریکو فرناندز - هاستینیو مارکوس آلبرتو روخو - خاویر آلخاندرو ماسکرانو (رودریگو برانا از دقیقه 79) - فرناندو روبن گاگو - خوزه ارنستو سوسا (سرجیو لیونل آگرو از دقیقه 46) - آنخل فابین دی ماریا (پابلو هوراسیو گوئینازو از دقیقه 73) - گونزالو هیگواین - لیونل مسی
سرمربی : آلخاندرو خاویر سابالتا

 

گل ها :
بندیکت هوودس (دقیقه 82) برای آلمان
سامی خدیرا (گل به خودی دقیقه 1+45) و لیونل مسی (دقیقه 52) و آنخل فابین دی ماریا (دقیقه 73) برای آرژانتین

 

کارت ها : ران روبرت زیلر (دقیقه 30 کارت قرمز) برای آلمان
ازکوئیل مارسلو زابالتا (دقیقه 26 کارت زرد) برای آرژانتین

 

مکان:آلمان - استادیوم کومرز بانک آرنای شهر فرانکفورت (ظرفیت 51,500)

نظرات 9 + ارسال نظر
MER3AD پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 02:13

ده نفره هم نبودیم میباختیم! فقط دنبال ضد حمله بودن اصلا بازى خوبى نبود

نعیم پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 04:00

کلا خط دفاعی افتضاح بود هرچی توپ اومد همش از خط دفاع رد شد
میرو کلوزه نیمه دوم خیلی بد بازی کرد اصلا نای دویدن نداشت ( قابل توجه دوستان ) البته نیمه اول خوب بود ( بی انصافی نباشه)
دروازبانا هم که دیگه آخرش بودن اگه نویر رو نداشته باشیم تیم فاتحش خوندست
تعویضیها هم گوندوگان مثل بز بود تو زمین اصلا انگار داشت برا آرژانتین بازی میکرد

محمد_13 پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 09:26

داور احمق بازی رو خراب. دلیلی نداشت تو یک بازی دوستانه که دو تا تیم اومدن خودشونو محک بزنن تو اون صجنه کارت قرمز نشون بده!!!

همون اخراج کار تیم ملی رو سخت کرد. بعدشم اگر خدیرا گل به خودی نمیزد ، آلمان خیلی راحت می تونست با نتیجۀ مساوی از زمین خارج بشه.

دروازه بانم همونی بود که تو بازی دوستانه با سوئیس هیچ توپی رو نه نگفت!!! آسی پولیکا تو دروازه میذاشتی اون گل سوم رو نمیخورد. من تعجب میکنم که چطوری تونست پنالتی مسی رو بگیره ، ولی نتونست یک شوت 35 متری رو ، اونم تو زاویه ای که بسته بود مهار کنه!!!

خلاصه این باخت هیچی از ارزشهای این تیم کم نمی کنه. بازی آلمان خیلی روان و خوب بود.

keivan پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 10:41

تر استگن نسبت به این که ۲۰سالشه و دومین بازی ملیش بود عالی بود
جند تا موقعیت عالی رو گرفت..`پنالتی بازیکن باتجربه ای مثه مسی رو گرفت
خیلی خوب بود
اوزیل نتونست از موقعیت هایی که کلوزه واسش درست کرد خوب استفاده کنه و خسته بود..
گل به خودی خیلی بدی بود..آلمان تا قبل اخراج کاملا سوار بازی بود
اما بعد اخراج تو شک رفت

b پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 11:22

داوره بد جوری طرفداری میکرد!اگرنه این اخراج دلیلی نداشت.ما تو بعضی دقایق خوب وتو بعضی بد بودیم.روی هم دورتموندیها پدر تیم ملی رو دراوردند!و اینکه کاش بازوبند تیم به خارجیها داده نمیشد!(خدیرا وبواتنگ البته)

شاهین پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 13:03

من که بازی ندیدم فقط از باخت 3 بر 1 تعجب کردم.

Allianz_Arena پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 13:24

نویر نباشه همینه دیگه...خاک تو سر خدیرا که به خودی گل زد
بازی رو هم که ندیده باشیم میفهمیم چقدرافتضاح بوده

عباس پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 13:55

از نظر تاکتیکی عالی بودیم با توجه به اینکه 10 نفره شدیم ولی باز هم

خوب بازی کردیم فقط مشکل عمده توی بازی نداشتن دروازبان بود که

اگه اخراج نشده بود مطمعنا بازی رو می بردیم

sm پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 15:42

klosekolan bad nabud nime aval khub pas midad vase ozil mogheiate khubi sakht vali nime dovom kolan tim hamahang nabud harchan ie mogheiatam az dast dad.baz ham low tavizasho dir kard shurrle baiad az ebtedaie nime dovom miumad.alman badaz tavize klose tamum konande nadash baiad zudtar shurrle ro miavord gol haie bishtar mizadan.l

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد