وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: به توانایی‌های گوستاوو ایمان دارم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی بایرن مونیخ که تیمش با بحران مصدومیت مواجه شده به تمجید از توانایی‌های گوستاوو پرداخت.

به نقل از سایت بایرن مونیخ، غول آلمانی که اکنون با آسیب دیدگی بازیکنان اصلی خود دست و پنجه نرم می‌کند، ممکن است از هافبک پیشین هوفنهایم بخواهد در خط دفاع بازی کند.

با آسیب دیدگی رافینیا، داوید آلابا و دیگعو کنتنتو دست و پای سرمربی بایرن مونیخ به شکل کامل بسته شده و بدین ترتیب شاید از هافبک خود در خط دفاع استفاده کند.

یوپ هاینکس در این مورد گفت: به عقیده من گوستاوو می‌تواند در دفاع چپ به میدان برود. می‌دانم که او می‌تواند خودش را با پست جدید خود هماهنگ کند. به توانایی‌های او ایمان دارم.  او را در دیدار با کایزرسلاترن نیز در همین پست قرار داده بودم که عملکرد خوبی نیز از خود نشان داده بود. به هیچ وجه نمی‌خواهم از فیلیپ لام در دفاع چپ استفاده کنم زیرا او در دفاع راست عالی بازی می‌کند.

هاینکس در مورد دیگر خطوط تیم خود گفت:  هافبک‌های کناری ما باید با سانترهای خود توپ را به مهاجمان در محوطه جریمه برسانند. تا با استفاده از مهاجمان بین المللی که در اختیار داریم به گل برسیم. لام می‌تواند با نفوذ از سمت راست به بهترین شکل این کار را انجام دهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Allianz_Arena یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 11:04

خدا به داد برسد...

farshad یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 11:24

بیخیال ترو خدا بیخیال تیمتو نگاه کن بعد حرف بزن

مونیخ یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 11:55

اگه این حرف رو نزنی میخای چی بگی
مگه بازیکن داری جاش بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد