وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: اصلا به نیمکت نشینی در بایرن فکر نمی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، مطمئن است که در فصل پیش رو جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست نخواهد داد.

روبن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باواریایی ها رقابت سختی با ژردان شقیری و توماس مولر خواهد داشت اما او انتظار ندارد که از ترکیب اصلی تیم یوپ هاینکس دور بماند.

او در گفتگو با کیکر گفت: "آیا می توانم خودم را روی نیمکت تصور کنم؟ نه، البته که نه. این اتفاق رخ نخواهد داد. من به چنین سناریویی حتی فکر هم نمی کنم. من به توانایی های خودم اطمینان دارم و بابت از دست دادن جایگاهم در ترکیب اصلی اصلا نگران نیستم. هر چند حضور هیچ کس در ترکیب اصلی تضمین شده نیست. همه ما باید به سختی کار کنیم و برای جایگاه مان بجنگیم."

روبن بعد از اینکه در فینال چمپیونزلیگ پنالتی اش را خراب کرد، در دیدار دوستانه بایرن مقابل تیم ملی هلند توسط هواداران تیمش هو شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 02:51

zer nazan

MER3AD سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 11:48

همین دیگه..... خر شدی فکر کردی باید همیشه بازی کنی.....

شاهین سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 14:01

به شرط اینکه مثل سال 2010 باشی در غیر این صورت میشینی رو نیمکت.

مهدی سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:44

به نفعته فکر کنی.

نعیم چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 21:15

با نظر شاهین موافقم
چی میشه اگه مثل 2010 بازی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد