وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: از زندانی شدن برنو شوکه شدیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان تاکید کرد همه باواریایی‌ها از زندانی شدن مدافع پیشین تیمشان شوکه شده‌اند.

برنو 22 ساله به دلیل مقصر شناخته شدن در داستان آتش گرفتن ویلای خود در حومه گراندوالد مونیخ به 3 سال و 9 ماه زندان بدون هیچ گونه بخششی محکوم شده است.

اولی هوینس در این رابطه به بیلد گفت:‌ نمی‌دانم چرا هیچ کس تفاوتی بین کار یک فوتبالیست جوان که کاری به جز فوتبال بازی کردن بلد نیست با دیگر شغل‌ها قائل نیست. کسی که در حرفه دیگری مشغول است، پس از بیرون آمدن از زندان می‌تواند حرفه خود را ادامه دهد ولی هیچ کس نمی‌داند چه بر سر برنو خواهد آمد. قطع کردن درآمد او که وسیله تامین زندگی او است به دلیل جرمی که هنوز برای من اثبات نشده قابل درک نیست. در مورد حکمی که برای او صادر شده بسیار سخت‌گیری شده است. حکم صادر شده از سوی دادگاه برای هر کسی که کار خلافی انجام داده باید او را تنبیه کند ولی رای صادر شده برای برنو ممکن است به قیمت زندگی او تمام شود.

وی افزود: هیچگاه تاکنون تصور نکرده‌ام که جوانی راهی زندان شود. چه برسد به اینکه دوران محکومیت وی طولانی نیز باشد. اگر این حکم مورد بازبینی قرار نگیرد، زندگی برنو نابود خواهد شد. رای صادر شده از دادگاه مرا به شدت شوکه کرده است.

هوینس همچنین اعلام کرد تا زمانی که برنو در زندان باشد، بایرن از خانواده وی مراقبت خواهد کرد.

وی در این مورد گفت: همسر برنو در آلمان زندگی می‌کند. اگر مشکلی برای او پیش بیاید و ما بتوانیم آن را حل کنیم، بدون شک این کار را انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد