وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: ماتیاس سامر مردی بسیار قوی است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اوتمار هیتسفلد سرمربی تیم ملی سوئیس اظهار داشت که ماتیاس سامر مدیر ورزشی جدید بایرن مونیخ تشنه ی موفقیت با این باشگاه بزرگ ولی ناکام در دو سال گذشته است.

هیتسفلد که از مربیان پرفتخار محسوب میشود به تمجید از ماتیاس سامر و اظهار نظر درباره ی باشگاه بایرن مونیخ پرداخت و گفت: "به نظر من ماتیاس سامر مردی بسیار قوی است و جاه طلبی بی پایانی دارد. برای او هیچ چیز بدتر از بدست آوردن مقام دوم و یا باختن نیست. سامر تشنه ی موفقیت میباشد و اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد."

او همچنین درادامه گفت : "فصل جدید برای باواریائیها بسیار مهم خواهد بود؛ چراکه بایرن در دو سال اخیر هیچ عنوان قهرمانی را کسب نکرده است و در بوندسلیگا مغلوب دورتموند و در چمپیونزلیگ مغلوب چلسی شده است. باشگاه بایرن مونیخ واقعا تحت فشار است و میتوان گفت که باواریائیها تا حدودی به باشگاه خود و هواداران خود بدهکار هستند. بایرن هم اکنون به قهرمانی نیاز دارد. درست است که دورتموند در حال حاضر یک رقیب قوی و بزرگ برای بایرن محسوب میشود اما باید بگویم فکر نمیکنم که بایرن برای سومین فصل پیاپی ناکام بماند."

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 12:46

چمپیونز چمپیونز چمپیونز چمپیونز.
تا قبل از جام جهانی 2014 باید قهرمان چمپیونز بشیم.

جانفدای باواریا شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 22:47

بچه هاخودتونوباورکنید.قهرمان ۴گانه امسال=====بایرن ومردسال۲۰۱۲-۲۰۱۳=========باستین شوآین استایگر

b یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 12:37

بله نازنینم تشنه قهرمانی وموفقیت هستند ولی در تیم ملی هم به جایی نرسیدند.....!از این بایرن هم چشمم اب نمیخوره که حسرت دل ماتیاس رو براورده کنه!

مهزیار دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 04:55

درسته هیتسفیلد از بایرن رفته ولی قلبش رو تو بایرن جا گذاشته

b دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 13:04

مهزیار جان درست میگی امان ازاین قلب.مثل مال ما که رفته به اونجا چسبیده ولی خودمون نمیتونیم بریم.....این دوستمون هم اسم قشنگی رو انتخاب کرده(جانفدای باواریا)به به.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد