وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهار نظر یواخیم لو و الیور بیرهوف درباره رابین دات

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ چندی پیش رابین دات، سرمربی اسبق باشگاه بایر لورکوزن از جانب فدراسیون فوتبال آلمان به عنوان جانشین ماتیاس سامر انتخاب شد.

یواخیم لو، سرمربی ژرمنها نیز ضمن خوشامد گویی به رابین دات اظهار داشت: من بسیار خوشحال هستم که فدراسیون فوتبال آلمان تواست به سرعت برای ماتیاس سامر جانشینی را برگزیند و رابین دات را جایگزین وی کند. من در انتظار روزی هستم که بتوانم به همراه  رابین دات کار کنم. من فکر میکنم من و ایشان تعامل خوبی با یکدیگر خواهیم داشت."

همچنین الیور بیرهوف مدیر ورزشی تیم ملی آلمان نیز در اینباره گفت: "رابین دات در کار خود بسیار ماهر است و انتخابی صحیح از جانب فدراسیون آلمان میباشد. وی در آینده تحت حمایت تمامی ما قرار خواهد گرفت."

نظرات 1 + ارسال نظر
b یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 12:39

ولی سلطان چیز دیگه بود که مفتی مفتی نیمد...چشمتون دراد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد