وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن تشنه قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک هلندی بایرن مونیخ تاکید کرد تیمش تشنه بدست آوردن عنوان قهرمانی در فصل پیش رو است.

آرین روبن 28 ساله که به همراه بایرن مونیخ برای برپایی اردوی پیش فصل به چین سفر کرده است، در دیدارهای دوستانه این تیم که امروز (سه شنبه) و پنجشنبه برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

روبن در یورو 2012 نیز حضور داشت و عضوی از تیم ناکام هلند در این رقابت‌ها بود. او فصل گذشته نیز با بایرن مونیخ در 3 جام به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

روبن در این مورد گفت: ما باید فصل گذشته را از یاد ببریم. فصلی که در آستانه بدست آوردن همه چیز بودیم ولی به هیچ کدام از جام‌ها دست نیافته و قهرمان نشدیم. این موضوع شما را به شدت برای بدست آوردن جام در فصل پیش رو تشنه می‌کند. می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. احساس می‌کنم تمام اعضای تیم این آرزو را دارند. هرچند تاکنون تعدادی از بازیکنان بایرن به دلیل حضور در تعطیلات تابستانی پس از یورو 2012 هنوز به ترکیب اضافه نشده‌اند.

فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر به همراه بایرنی‌ها به چین سفر نکرده‌اند تا بتواندد آمادگی کامل خود را برای حضور در دیدار نخست بوندسلیگا بدست آوردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
yasi سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 18:22

امیدوارم این تشنگی و عطش واقعی و از ته دل باشه

نعیم چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 02:30

چی میشه اگه روبن برگرده به روزای اوجش
که احتمالا همینطور میشه چون یه رقیب خوب بنام شاکیری امسال داره و البته یه خوبی دیگه هم که هست اینه که دست مربی بازه و میتونه به هر دو بازی بده و بعضی وقتها هم میتونن استراحت کنن که هم مصدومیت کمتر میشه هم خستگی آخر فصل کمتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد