وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت لام و شواین اشتایگر در سفر ۵ روزه به چین

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم فوتبال بایرن‌ بدون دو ستاره ملی‌پوش آلمانی خود راهی سفر چین می‌شود.

به نقل از سایت این باشگاه، مطابق تصمیم یوپ هاینکس، سرمربی مونیخی‌ها فیلیپ لام و باسیتن شواین اشتایگر، کاپیتان اول و دوم سرخ‌پوشان از انجام این سفر 5 روزه معاف شده‌اند. این دو بازیکن که جزو گروه 8 ملی پوش آلمانی باوارایی‌ها محسوب می‌شوند، قرار است همچنان در شهر خود مانده و زیرنظر یکی از مربیان بدنساز باشگاه، به انجام تمرینات بدنسازی مشغول شوند.

مربی 67 ساله سرخ‌پوشان دراینباره گفت:‌ شواین اشتایگر را در یورو 2012 بطور کامل زیر نظر گرفتم. بعد از آن رقابت‌ها دو مرتبه با او صحبت کردم. به او گفتم لازم نیست با تیم به چین بیاید. چون آماده‌بودنش از لحاظ جسمانی برای تیم بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که فصل گذشته متحمل چند آسیب‌دیدگی شد که در کارش تاثیر بدی گذاشت، چنین تصمیمی گرفتم.

وی در مورد لام نیز عنوان کرد:‌ فیلیپ در سال‌های اخیر در تمام بازی‌های بایرن حضور داشته است. این‌گونه تشخیص دادم که در مونیخ بماند و تمرین بدنسازی کند، برایش بهتر است. براساس اظهارات این مربی مجرب قرار است لام، شواین اشتایگر، نویر، بادشتوبر، مولر، کروس، بواتنگ و گومز به عنوان 8 ملی‌پوش تیم در یورو 2012 همراه با فرانک ریبری، ستاره ملی‌پوش فرانسوی صبح روز یکشنبه (فردا) در تست پزشکی 6 مرحله‌ای باشگاه شرکت کنند.

یاران وی یکشنبه شب به منظور انجام دو بازی تدارکاتی با تیم بیجینگ گوان و وولفسبورگ از بوندسلیگا راهی چین خواهند شد. سرخ‌پوشان که فصل گذشته پس از بروسیادورتموند به مقام نایب قهرمانی رسیدند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب چلسی شدند، روز 24 ژوییه (سه‌شنبه 3 مرداد 91) برای بازی مقابل تیم بیجینگ گوان که در لیگ برتر چین بازی می‌کند، به میدان می‌روند.

باوارایی‌ها همچنین روز 26 ژوییه (پنجشنبه 5 مرداد 91) با رقیب بوندسلیگایی خود، وولفسبورگ دیدار خواهند کرد.

بایرن که در سال‌های 2000 و 2007 سفرهای تفریحی پیش از شروع فصل به به کشور آسیایی داشته، پنج‌‌شنبه آینده به آلمان بازخواهد گشت.

نظرات 6 + ارسال نظر
yasi شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:28

خدا قوت!خسته نباشیدایشا...هرجا هستید موفق باشید
به امید پیروزی بیشترو کوری چشم دشمن (بارسا)

مونیخ شنبه 31 تیر 1391 ساعت 22:39

دشمن ما بارسا نیست دشم ما خودمونیم

yasi شنبه 31 تیر 1391 ساعت 23:34

چرا هست!بارسا دشمن همس

محسن اشتایگر یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 00:53

سلام بر همه ى دوستان و تازه واردى که هیچىاز فوتبال نمیدونه نماز روزه هاتون قبول دشمن بایرن منچستر و رئال و آث میلان و اینترن البته مونیخ جان درست میگن دشمن ما خودی هم هست... چلسى که تازه به دوران رسیدست!

MER3AD یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 04:35

و البته دورتموند
ولى دشمن اصلى آلمانو بایرن ایتالیا و تیماى ایتالیالیه بقیه رو یکى درمیون میبازیم ولى جلو اینا کم میاریم

b یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 15:11

عجب عکس قشنگیه.معرکه ست.خوش باشند بچه هام...اگه بحث در مورد دشمنه باید بگم دشمن ما همه اونایی هستند که فوتبال رو به لجن کشیدند و کک هیچ کس هم نگزید!کسانی که فقط پول رو میپرستند وبس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد