وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تست خوب و ارزشمندی بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که از تماشای دیدار تیمش مقابل ناپولی نکات مثبت زیادی برداشت کرده؛ هرچند که نتیجه پایانی بازی به نفع تیمش نبوده است.

باواریایی ها در این بازی با نتیجه 2-3 مغلوب ناپولی شدند. این دیدار دوستانه در آرکو در شمال ایتالیا برگزار شد. در این میان هاینکس با اشاره به نکات مثبتی که در این بازی دید، به این نکته اشاره کرد که شاگردانش باید به مراتب بهتر از اینها کار کنند.

هاینکس در صحبتهایی به وب سایت رسمی بایرن مونیخ گفت: «من از شیوه بازی تیمم در بازه های زمانی بلند مدت راضی هستم. این تست خوب و ارزشمندی بود که  حرفهای بیشتری در مقایسه با دیداری که در آن با نتیجه 0-11 به پیروزی میرسی دارد.»

داوید آلابا، اولین گل بایرن در این بازی را به ثمر رساند که این گل نتیجه درخشش  آرین روبن بود. در دقایق پایانی نیمه اول پائولو کاناوارو بازی را به تساوی کشاند. گوران پاندف گل دوم ناپولی را زد و باز ژردان شقیری، خرید تابستانی بایرن، باعث شد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی بود که لونزو ایسین، گل سوم ناپولی را زد. گلی که بی پاسخ ماند و شکست باواریایی ها دراین دیدار دوستانه را رقم زد.

نظرات 1 + ارسال نظر
yasi شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:36

اصلا این ناپولی شومه ! ازش متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد